  • 1. Data: 2009-09-30 21:00:33
    Temat: webzdarma.cz
    Od: Kafcjel <k...@l...pl>

    W 2002~2003 założyłem konto na wz.cz. Przez rok była to strona klanu gry
    Enemy Territory (http://tuxwarriors.wz.cz/). Gdy klan się rozpadł został
    zmieniony index.html, ale inne pliki afair tam zostały. Chce się teraz
    dostać do tych plików, ale nie pamiętam hasła, a funkcja przypomnienie
    hasła wysyła nowe na nieistniejący już adres email, na który zostało
    zarejestrowane konto. Napisałem mejla po angielsku na
    (podpora#webzdarma.cz) ale do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi. Są
    jakieś inne sposoby na zobaczenie indexu strony? Próbowałem
    standardowego 'index of' w google ale to nic nie daje. Nie pamiętam nazw
    plików być może miały rozszerzenie dm*3 albo *zip/*rar/*tar.bz2...
    Wygląda na to, że google nie zindexował nic poza nowym index.html,
    internetowe archiwum też milczy. Da je rade jakoś znaleźć?

    --
    Kafcjel

  • 2. Data: 2009-09-30 22:21:55
    Temat: Re: webzdarma.cz
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Kafcjel pisze:
> [...]
    > Wygląda na to, że google nie zindexował nic poza nowym index.html,
    > internetowe archiwum też milczy. Da je rade jakoś znaleźć?

    Jeśli na serwerze w katalogu ktory chcesz podejżeć jest plik index.* (.php, .php5,
    .html, .htm,
    .xhtml) to niema możliwości wylistowania jego zawartości

    Chociaż mozna prosto napisac skrypt np. w pythonie który bedzie generował metodą
    słownikową nazwy
    plików i probował je sciągnąc, ale jeśli te pliki miały długie i skomplikowane nazwy
    to dupa blada

    --
    WebProgress - Nowoczesne aplikacje internetowe

    www.webprogress.com.pl

  • 3. Data: 2009-09-30 22:27:37
    Od: Kafcjel <k...@l...pl>

    W dniu 2009-10-01 00:21, vcore pisze:
> [...]
    > generował metodą słownikową nazwy plików i probował je sciągnąc, ale
    > jeśli te pliki miały długie i skomplikowane nazwy to dupa blada

    No to lipa ;/ Pozostaje jedynie wysyłać mail'a do wz i czekać.

    --
    Kafcjel