  • 1. Data: 2024-10-21 15:02:25
    Temat: Problem elektryków rozwiązany.
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Oczywiście za pomocą perpetum-mobile lub mikro-fuzji rodem z IronMana,
    bo niby jak inaczej.

    https://tinyurl.com/yeshdcp3

    O E-Cat słyszeliśmy od bardzo dawna.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_Catalyzer

    Teraz zabawa: na czym polega oszustwo? Pustakom dziennikarskim trudno
    dać wiarę, wiec trzeba by dotrzeć do prawdziwego opisu doświadczenia,
    ale poprzeczka wydaje się wyżej, niż wcześniejsze oszustwa z fałszywym
    zerem w gniazdku.

  • 2. Data: 2024-10-21 16:39:11
    Temat: Re: Problem elektryków rozwiązany.
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Z jednej strony:

    "Samochód napędzany silnikiem E-Cat kontynuował jazdę do momentu, kiedy
    ustalono, że test został zakończony. Ten samochód przejechał łącznie 201
    km."

    Kto ustalił i dlaczego nie jeździ on dalej? ;-)

    A z drugiej strony:

    "Międzynarodowy wniosek patentowy [ 1 ] otrzymał niekorzystny
    międzynarodowy wstępny raport dotyczący patentowalności w 2011 r.,
    ponieważ uznano, że ,,narusza on powszechnie przyjęte prawa fizyki i
    ustalone teorie". [ 9 ]"

    Ktoś kto chciałby opatentować mechanikę kwantową też by na takich
    zasadach nie dostał patentu ;-)

    I na co to jest dowód?

    Że ci wszyscy naukowcy nadal goooowno wiedzą o organizmie człowieka, o
    planecie Ziemi i o prawach rządzących wszechświatem.

  • 3. Data: 2024-10-21 17:05:46
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/10/2024 16:39, _Master_ wrote:
    > Kto ustalił i dlaczego nie jeździ on dalej? ;-)

    Mnie bardziej interesuje jak ustalili, że bateria się "sama naładowała".
    Ktoś zajrzał przez szybę, że kąputer coś pokazuje? O, to ja już widzę
    rozwiązanie zagadki.

    Nie da się opatentować odkryć.

  • 4. Data: 2024-10-21 18:56:23
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 21.10.2024 o 17:05, heby pisze:
    > Mnie bardziej interesuje jak ustalili, że bateria się "sama naładowała".
    > Ktoś zajrzał przez szybę, że kąputer coś pokazuje? O, to ja już widzę
    > rozwiązanie zagadki.

    W komentarzach jet dużo mowy o efektywnej reakcji chemicznej która
    zużywa "zasób" tej magicznej skrzynki i zamienia na prąd powodując
    w efekcie że jest po jakimś czasie do wyrzucenia.

    Taki dodatkowy agregat prądotwórczy ;-)

  • 5. Data: 2024-10-21 21:10:19
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.10.2024 o 15:02, heby pisze:
> [...]
    > dać wiarę, wiec trzeba by dotrzeć do prawdziwego opisu doświadczenia,
    > ale poprzeczka wydaje się wyżej, niż wcześniejsze oszustwa z fałszywym

    W sumie to proste do sprawdzenia :) Wystarczy kupić i nie przejmować się
    tym, jak to działa :D

    Tak nawiasem, 80% osób jakie znam z otoczenia nie ma bladego pojęcia jak
    działa smartfon czy TV przy DVB-T nie pisząc już o TV SAT. Co
    poniektórzy nie potrafią wyjaśnić na jakiej zasadzie działa diesel bez
    świec żarowych :)

    --
    Pixel(R)??

  • 6. Data: 2024-10-21 21:56:30
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.10.2024 o 21:10, Pixel(R)?? pisze:

> [...]
    > działa smartfon czy TV przy DVB-T nie pisząc już o TV SAT. Co
    > poniektórzy nie potrafią wyjaśnić na jakiej zasadzie działa diesel bez

    Miałem dopisać, że grupowy osioł (IO/dźwięk osła) będzie to promował. W
    końcu to Twizy :)
    Teraz zamiast jechać pociągiem 300km, pojedzie Renuwką i jak dojedzie na
    miejsce to bateria full :D
    --
    Pixel(R)??

  • 7. Data: 2024-10-21 22:49:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 21.10.2024 o 21:10, Pixel(R)?? pisze:
    > Co poniektórzy nie potrafią wyjaśnić na jakiej zasadzie działa diesel
    > bez świec żarowych

    Ja 20 lat żyłem bez świadomości o istnieniu świec żarowych.

    Moje Ursusy nie potrzebowały takich luksusów ;)

  • 8. Data: 2024-10-21 23:14:13
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/10/2024 18:56, _Master_ wrote:
    > W komentarzach jet dużo mowy o efektywnej reakcji chemicznej która
    > zużywa "zasób" tej magicznej skrzynki i zamienia na prąd powodując
    > w efekcie że jest po jakimś czasie do wyrzucenia.

    Pytanie co to za reakcja. W/g twórcy ECata, zachodzi tam reakcja
    jądrowa, zamieniająca pierwiastek/metal A w B. Co oczywiscie jest
    wyjasnieniem, ale technicznie jakoś ciężko to idzie z konkretami, no bo
    niby jak?

  • 9. Data: 2024-10-21 23:19:41
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/10/2024 21:56, Pixel(R)?? wrote:
    > Teraz zamiast jechać pociągiem 300km, pojedzie Renuwką i jak dojedzie na
    > miejsce to bateria full :D

    A dzietam, przeładuje i popsuje. Trzeba robić postoje co 300km i
    rozładowywać farelką. I znowu globalne ocieplenie w plecy, czas dojazdu
    dłuższy. Same problemy.

  • 10. Data: 2024-10-21 23:43:19
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.10.2024 o 23:19, heby pisze:

    > A dzietam, przeładuje i popsuje. Trzeba robić postoje co 300km i
    > rozładowywać farelką. I znowu globalne ocieplenie w plecy, czas dojazdu
    > dłuższy. Same problemy.

    Kurwa, wykrakałem, Osioł już ulinił posta a nie przeczytał tego :/

    Jak ja kurwa nie znoszę ludzinów, którzy przyłażą na grupę i najpierw
    nasrają, zamiast przeczytać co się wcześniej odjebało :)

    W realu jest podobnie czasem. Przyłazi jakiś kurwiszon i pierdoli że coś
    nie jest zrobione a potem ogarnia, że zrobione. Powinna być ustawa na
    takich...że kurwa cofamy czas i niech sam zapierdala :)

    --
    Pixel(R)??