  • Data: 2010-12-15 20:34:44
    Temat: Re: Problem Hugona Steinhausa.
    Od: Mariusz Marszałkowski <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Gru, 21:11, Michoo <m...@v...pl> wrote:
    > W dniu 15.12.2010 15:26, Mariusz Marszałkowski pisze:> Hey

    informatyka/jakRoz...

    > A z jakim prawdopodobieństwem chcesz ich wyłonić? (tzn zawsze będziesz
    > miał 20 najlepszych z prawdopodobieństwem p - musisz określić p, albo
    > przynajmniej jego rząd wielkości).

    Dosc dokladnie musze znac N najlepszych. Np. prawdopodobienstwo 0.999
    ze zbior N najlepszych jest taki sam jak po meczu kazdy z kazdym. Przy
    czym nie musze wiedziec jaki jest porzadek w tych N najlepszych. Jest
    jeszcze jedno zalozenie, ze jesli zawodnik X wygral z Y, to zawsze z
    nim bedzie wygrywal - jest 100% powtarzalnosc wynikow.