  • 11. Data: 2009-06-05 12:56:11
    Temat: Re: Probelmy z BGP po 20
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Bo pewnie została nałożona dodatkowa łatka. Oryginalna 0.99.11
    > niestety się wykrzacza.
    >

    > Pozdrawiam,
    >
    > Krzysztof Oledzki

    Calkiem prawdopodobne. Przy instalacji z paczki na debianie widnialo cos
    w rodzaju 0.99.11-2.

    --
    Sławek Lipowski

  • 12. Data: 2009-06-05 15:42:11
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Fri, 5 Jun 2009 07:52:29 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki napisał(a):

> [...]
    >>> 0.99.6 odporna

    > Np. md5, maximum-prefix xx *restart* oraz właśnie obsługa 32bit asn, która
    > spowodowała te problemy ;)

    md5 mam
    maximum-prefix chyba mi sie nie przyda na razie
    32bit ASN - jeszcze poczekam :]

    Zostaje jednak przy 0.98 jeszcze troche...

    Cos jeszcze ciekawego?

  • 13. Data: 2009-06-05 16:13:12
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Lukasz Olesiejuk <m...@n...net> wrote:

    > maximum-prefix chyba mi sie nie przyda na razie

    To ja tylko powiem: <olaboga> i nie mam więcej pytań. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 14. Data: 2009-06-05 18:56:13
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Fri, 5 Jun 2009 16:13:12 +0000 (UTC), Krzysztof Oledzki napisał(a):

    > To ja tylko powiem: <olaboga> i nie mam więcej pytań. ;)

    No jak dla mnie nie jest to wystarczajacy powod do upgradu i tyle.
    Urzywam filtrowania prefiksow gdzie tylko sie da.

    Zgadzam sie - dobrze byloby miec to skonfigurowane... ale...

    Pozdrawiam,

  • 15. Data: 2009-06-07 12:27:32
    Od: patt <pawel@no_spam.rohde.pl>

    Paweł Rohde pisze:

    > Mam 0.99.9 na ubuntu, changelog wykazywał (instalowana 2 tygodnie temu),
    > że zawiera patcha, niemniej wczoraj okazało się, że nie....

    Paczkowa quagga nie dziła, 0.99.12 działa pięknie.
    --
    paweł