  • 1. Data: 2009-06-04 21:03:02
    Temat: Probelmy z BGP po 20
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Odnotowaliscie jakies problemy z BGP dzis po 20? Mielismy problemy
    zarowno na laczy biznesowym ATM, jak i na laczu Netii (tu nawet
    wiekszy). Co ciekawe problem dotyczy podobno tylko sesji zestawionych za
    pomoca quaggi. Aktualizacja Quaggi u nas albo zbiegla sie z ustaniem
    problemu, albo go rozwiazala...

    --
    Sławomir Lipowski

  • 2. Data: 2009-06-04 21:20:25
    Temat: Re: Probelmy z BGP po 20
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Sławek Lipowski pisze:
> [...]
    > wiekszy). Co ciekawe problem dotyczy podobno tylko sesji zestawionych za
    > pomoca quaggi. Aktualizacja Quaggi u nas albo zbiegla sie z ustaniem

    forum quaggi mówi, ze był
    Attribute BGP_ATTR_AS_PATHLIMIT error

    0.99.12 odporna
    0.99.6 odporna
    0.99.9 nie odporna

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2009-06-04 21:42:35
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@N...net>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 23:20:25 +0200, icek2 napisał(a):

    > forum quaggi mówi, ze był
    > Attribute BGP_ATTR_AS_PATHLIMIT error
    >
    > 0.99.12 odporna
    > 0.99.6 odporna
    > 0.99.9 nie odporna

    bgpd version 0.98.6-realms
    odporna

    Jest jakis powod do przejscia na 0.99?

  • 4. Data: 2009-06-04 22:13:41
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    icek2 pisze:

    > forum quaggi mówi, ze był
    > Attribute BGP_ATTR_AS_PATHLIMIT error
    >
    > 0.99.12 odporna
    > 0.99.6 odporna
    > 0.99.9 nie odporna

    Możesz podać link do tego wpisu na forum? Z góry dzięki.

    --
    Sławek Lipowski

  • 5. Data: 2009-06-04 22:20:15
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Lukasz Olesiejuk pisze:

    > bgpd version 0.98.6-realms
    > odporna
    >
    > Jest jakis powod do przejscia na 0.99?

    Z relacji wspolpracownika wynika, ze 0.99.11 tez jest odporna (po
    aktualizacji do tej wersji wszystko zaczelo dzialac prawidlowo).

    --
    Sławek Lipowski

  • 6. Data: 2009-06-04 22:56:33
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Fri, 05 Jun 2009 00:20:15 +0200, Sławek Lipowski napisał:
> [...]
    >>> 0.99.6 odporna

    > Z relacji wspolpracownika wynika, ze 0.99.11 tez jest odporna (po
    > aktualizacji do tej wersji wszystko zaczelo dzialac prawidlowo).

    [root@gw ~]# bgpd -v
    bgpd version 0.99.11
    Copyright 1996-2005 Kunihiro Ishiguro, et al.

    Nie było problemów.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 7. Data: 2009-06-05 06:16:50
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Sławek Lipowski pisze:

    > Możesz podać link do tego wpisu na forum? Z góry dzięki.

    po akcjach majowych zapisałem sie na mail liste quaggi :)

    szukaj postów w google o temacie
    "Attribute BGP_ATTR_AS_PATHLIMIT, parse error"

    --
    pozdros
    icek

  • 8. Data: 2009-06-05 07:49:13
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Sławek Lipowski <s...@l...org> wrote:

    > Z relacji wspolpracownika wynika, ze 0.99.11 tez jest odporna (po
    > aktualizacji do tej wersji wszystko zaczelo dzialac prawidlowo).

    Bo pewnie została nałożona dodatkowa łatka. Oryginalna 0.99.11
    niestety się wykrzacza.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 9. Data: 2009-06-05 07:52:29
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Lukasz Olesiejuk <m...@n...net> wrote:

    > bgpd version 0.98.6-realms
    > odporna
    >
    > Jest jakis powod do przejscia na 0.99?

    Np. md5, maximum-prefix xx *restart* oraz właśnie obsługa 32bit asn, która
    spowodowała te problemy ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 10. Data: 2009-06-05 11:28:50
    Od: Paweł Rohde <p...@n...rohde.pl>

    icek2 pisze:

    > forum quaggi mówi, ze był
    > Attribute BGP_ATTR_AS_PATHLIMIT error
    >
    > 0.99.12 odporna
    > 0.99.6 odporna
    > 0.99.9 nie odporna

    Mam 0.99.9 na ubuntu, changelog wykazywał (instalowana 2 tygodnie temu),
    że zawiera patcha, niemniej wczoraj okazało się, że nie....

    --
    pozdrawiam
    Paweł