-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.astercity.net!news.aster.pl!not
-for-mail
Newsgroups: pl.internet.polip
From: Pawel Szymanski <p...@n...pl>
Subject: Re: ProFuturo sprzedane
References: <dmhg75$1m5g$1@node1.news.atman.pl>
<s...@p...art.pl> <dnvgrl$su2$1@inews.gazeta.pl>
<s...@p...art.pl> <do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl>
Organization: F1
Reply-To: p...@n...pl
Message-ID: <s...@p...art.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
User-Agent: slrn/0.9.8.1 (FreeBSD)
Date: 18 Dec 2005 23:23:10 GMT
Lines: 35
NNTP-Posting-Date: 18 Dec 2005 23:23:10 GMT
NNTP-Posting-Host: 195.94.202.162
X-Trace: 1134948190 mamut2.aster.pl 17920 195.94.202.162:1980
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:75348
[ ukryj nagłówki ]On 2005-12-18, Jacek M. <n...@u...net> wrote:
> W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
> przez Pawel Szymanski:
> [...]
>>
>> poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
>> podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
>> piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
>
> Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
> nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
> były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?
informacji o tym. zamiast muzyczki (ktora sluchalem przez 3h)
mozna bylo nagrac komunikat o awarii - nie powinno byc to bardzo
skomplikowane technicznie, a prosze mi uwierzyc, bardzo by np. mnie
uspokoilo.
rozumiem, ze infolinia mogla byc przeciazona ale nagranie takiej
wiadomosci w moim przypadku by pomoglo (przez 3h nie mialem bladego
pojecia czy awaria jest u mnie czy u Panstwa, czy ktos sie tym
zajmuje, co ja spowodowalo, jakie sa szanse na jej rychle usuniecie,
itp.). nie mowiac o tym, ze moj handlowiec gdy do niego zadzwonilem
nie zajaknal sie ani slowem o jakiejkolwiek awarii, po czym przestal
odbierac telefon.
moze trudno w to uwierzyc ale przez ten brak informacji ponioslem
konkretne straty finansowe.
Pozdrawiam
--
Paweł Szymański
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
że to co dla nich robisz, jest twoim zasranym obowiązkiem."
Następne wpisy z tego wątku
- 19.12.05 16:20 Marcin Słowiński
- 19.12.05 18:02 a...@n...pl
- 20.12.05 08:25 Marcin Słowiński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jest tutaj kto? Halo, Darius Expert?
- Czy to konieczne? ATMAN - 30.06.2019 - Wyłączenie news.atman.pl
- pl.internet.polip - is DEAD?
- ovh
- INEA
- Prośba o traceroute z Vectry
- BGP - wszyscy wkładają głowę w piasek.
- http://pl
- Re: Czemu jest wylaczany serwer w3cache.icm.edu.pl ?
- Taaaka integracaj na rynku, a tu nikt, nic..
- Alternatywna sieć dla internetu kiedyś w Polsce
- ooerator gsm + stały ip z revdns
- Dostęp do ip nostrady
- narzędzia do weryfikacji poprawności bazy WHOIS
- T-mobile bawi się w MITM....
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=