-
41. Data: 2010-11-04 10:36:42
Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Roman Niewiarowski"
http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/comp
etition/wr250f.jsp?view=techspecs
http://honda.pl/pl/motocykle/modele/off-road/crf250x
/specyfikacja.html
Czytam czytam i jakos nie widze informacji o homologacjitych pojadow. A nie
sa to pojazdy podlegajace rejestracji z mocy ustawy podobnie jak samobiezne
traktorki ogrodnicze.
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
P.S. Nie mylic homologacji pojazdu z tzw kitem homologacyjnym.
-
42. Data: 2010-11-04 11:47:33
Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-11-04 11:36:42 +0100, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> said:
> Siemka
>
> *** "Roman Niewiarowski"
> http://www.yamaha-motor.pl/products/motorcycles/comp
etition/wr250f.jsp?view=techspecs
>
> http://honda.pl/pl/motocykle/modele/off-road/crf250x
/specyfikacja.html
>
> Czytam czytam i jakos nie widze informacji o homologacjitych pojadow. A nie
> sa to pojazdy podlegajace rejestracji z mocy ustawy podobnie jak samobiezne
> traktorki ogrodnicze.
Znaczy że co, rejestrują je na słowo honoru dilera?
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
43. Data: 2010-11-04 11:48:45
Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-11-04, de Fresz <d...@N...pl> wrote:
>>
>> Czytam czytam i jakos nie widze informacji o homologacjitych pojadow. A nie
>> sa to pojazdy podlegajace rejestracji z mocy ustawy podobnie jak samobiezne
>> traktorki ogrodnicze.
>
> Znaczy że co, rejestrują je na słowo honoru dilera?
>
Nie przejmuj sie, kolega Tytus ma zboczenie zawodowe.
--
Artur
ZZR 1200
-
44. Data: 2010-11-04 11:59:35
Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>
W dniu 2010-11-04 11:36, Tytus z fabryki pisze:
> Czytam czytam i jakos nie widze informacji o homologacjitych pojadow. A nie
> sa to pojazdy podlegajace rejestracji z mocy ustawy podobnie jak samobiezne
> traktorki ogrodnicze.
Czyli wg Ciebie moge sie poruszac w/w modelami po drogach publicznych
bez zarejestrowania ich (czyli 'bez blach') ?
Zreszta, romet z125. Tez nie ma homologacji ?
Strasnie to zakrecone.
pozdr
newrom
--
Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
html
DT 125r - do sprzedania
RD07 - dożywocie.
-
45. Data: 2010-11-04 12:30:55
Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
*** "Roman Niewiarowski"
Czyli wg Ciebie moge sie poruszac w/w modelami po drogach publicznych bez
zarejestrowania ich (czyli 'bez blach') ? Zreszta, romet z125. Tez nie ma
homologacji ?
Strasnie to zakrecone.
Czytaj mnie z ruchu ust - nie mozesz sie poruszac.
Podobnie jak samojezdna kosiarka z Tesco - choc w przypadku kosiarki zawsze
mozna sie zaslonic iz jest to maszyna budowlana - a takie rowniez nie
podlegaja rejestracji a dopuszczone jest jej lokalne poruszanie sie po
drodze publicznej
A do pierwszej rejestracji pojazdu to niezbadane sa wyroki naszych
urzednikow czesc ich bledow wynika zapewne iz nie widza co rejestruja. Co
nie zmienia faktu iz nie jest to zgodne ze stosowna ustawa - dokladnie z
warunkami technicznymi. Potem to juz tylko loteria z policja...
Wracajac do tematu - jak z ta homologacja???
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
P.S. Zgodnie z rozporzadzeniem MSWiA z 22.06.2010 zmieniajacym wczesniejsze
rozporzadzenie (Dz.U. Nr118 poz .802) rozpoczal dzialanie tzw. CEP.
-
46. Data: 2010-11-04 14:52:06
Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
Od: de Fresz <d...@N...pl>
On 2010-11-04 13:30:55 +0100, "Tytus z fabryki" <t...@g...pl> said:
> Wracajac do tematu - jak z ta homologacja???
CRF zdaje się wziąż nie ma, bo Honda Polska się dała dupy. Za Odrą
można kupić zarejestrowaną, ściągnąć do nas i przerejstrować, ale
pewnie Niemce od TUVa też się howno znają. Wszystkie EXC (wliczając 2t)
czy WR-ki z gaźnikami można kupić z kitem homo i normalnie
zarejstrować. No ale przecież to nieeeeemożliiiiweeeeee.
--
Pozdrawiam
de Fresz
-
47. Data: 2010-11-04 15:47:16
Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
"de Fresz"
Za Odrą można kupić zarejestrowaną, ściągnąć do nas i przerejstrować, ale
pewnie Niemce od TUVa też się howno znają.
A co ma wspolnego TUV z rejestracja pojazdu???
Widze ze kolega ulegl magii U umlal i uznaje ja za wyznacznik najwyzszej
prawdy. Prawdy podobnej jak to, ze niemieckie to najlepsze
Podobnie jak E4 w koleczku na chinskich xenonach. Homologowanych oczywiscie
:)
Import jednostkowy nie podlega homologacji - ale sprobuj zrobic BT w takim
pojezdzie.
***Wszystkie EXC (wliczając 2t) czy WR-ki z gaźnikami można kupić z kitem
homo i normalnie zarejstrować. No ale przecież to nieeeeemożliiiiweeeeee.
Na preclu wiele rzeczy jest mozliwych - ale te mozliwosci najczesciej
pozostaja li tylko w formie klikania w klawiature.
Osobiscie nie widzialem motocykla po 2009 r (po zmiana przepisow UE) z
gaznikiem przeznaczonego do ruchu drogowego.
Kit homo - ladna nazwa dla tych ktorym go wcisnieto i slono za niego
zaplacili :):):)
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
-
48. Data: 2010-11-04 15:50:55
Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
Od: AZ <a...@g...com>
On 2010-11-04, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:
> Podobnie jak E4 w koleczku na chinskich xenonach. Homologowanych oczywiscie
>:)
> Import jednostkowy nie podlega homologacji - ale sprobuj zrobic BT w takim
> pojezdzie.
>
Ja mam E4 i TUV na pudelku wiec nie wiem o co Ci chodzi.
--
Artur
ZZR 1200
-
49. Data: 2010-11-04 16:03:06
Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>
Siemka
*** "AZ"
Ja mam E4 i TUV na pudelku wiec nie wiem o co Ci chodzi.
Dokladnie...i na dodatek strzałeczki w lewo na reflektorach.
Przypomina mi sie jak koles importowal z chin akcesoria do tatuazy...W
ktorejs partii chinole zapomnieli nakleic tych europejskich "homologacji CE"
i cala partia utknela na cle...Ale polak da rade - zadzwonil chinole doslali
a celnik za niewielka oplata zgodzil sie przymknac oko na naklejanie tego w
skladzie celnym...
I juz na rynku znalazly sie homologowanie artykuly dla lubiacych cierpiec
przy brzeczeniu maszynki :)
BTW przyslali mu tego towaru tyle ze potem naklejal to CE nawet na maszynki
ktore sam produkowal w piwnicy i sprzedawal w internecie
--
Pozdrawiam
Tytus z fabryki
-
50. Data: 2010-11-04 16:27:37
Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
Od: "moskal" <p...@p...onet.pl>
Tytus z fabryki wrote:
> Siemka
> "de Fresz"
> Za Odrą można kupić zarejestrowaną, ściągnąć do nas i
> przerejstrować, ale pewnie Niemce od TUVa też się howno znają.
>
> A co ma wspolnego TUV z rejestracja pojazdu???
> Widze ze kolega ulegl magii U umlal i uznaje ja za wyznacznik
> najwyzszej prawdy. Prawdy podobnej jak to, ze niemieckie to najlepsze
> Podobnie jak E4 w koleczku na chinskich xenonach. Homologowanych
> oczywiscie :)
> Import jednostkowy nie podlega homologacji - ale sprobuj zrobic BT w
> takim pojezdzie.
>
> ***Wszystkie EXC (wliczając 2t) czy WR-ki z gaźnikami można kupić z
> kitem homo i normalnie zarejstrować. No ale przecież to
> nieeeeemożliiiiweeeeee.
> Na preclu wiele rzeczy jest mozliwych - ale te mozliwosci najczesciej
> pozostaja li tylko w formie klikania w klawiature.
> Osobiscie nie widzialem motocykla po 2009 r (po zmiana przepisow UE)
> z gaznikiem przeznaczonego do ruchu drogowego.
> Kit homo - ladna nazwa dla tych ktorym go wcisnieto i slono za niego
> zaplacili :):):)
Ależ czy to nie rozchodzi się o spełnianie norm Euro ileśtam? Bo wiesz, sam
gaźnik jako taki nie jest zabroniony. A jak to zrobić żeby pojazd z
gaźnikiem spełniał, to chyba możesz się domyślić ?
pozdrrr...
moskal