  • 21. Data: 2010-11-02 11:26:55
    Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 02 Nov 2010 12:23:26 +0100, de Fresz <d...@n...pl> wrote:

    [...]
    > Szkoda tylko, że wedle wszelkich statystyk motocykliści są grupą
    > najbezpieczniejszą - powodują mniej wypadków i rzadziej dają się
    > ustrzelić, niż inne grupy. I tak, z uwzględnieniem ilości, po
    > sprowadzeniu do stałych wartości.

    Ale jak już się dadzą ustrzelić to nie ma karoserii, więc ilość
    zgonów na pasażerokilometr jest znacząco większa niż w puszkach.

    > Afryka jest bliżej. I też ładnie. Ale to raczej dla miłośników offroadu.

    I strzelania :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 22. Data: 2010-11-02 11:50:50
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-02 12:26:55 +0100, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> said:
    > [...]
    >
    > Ale jak już się dadzą ustrzelić to nie ma karoserii, więc ilość
    > zgonów na pasażerokilometr jest znacząco większa niż w puszkach.

    Suma sumarum to i tak mniej ofiar śmiertelnych, niż generują np. tiry.
    Może im by ograniczyli prędkość do 60 km/h? Albo niech w ogóle pojadą
    po bandzie i skastrują wszystkie osobowe puszki do np. 75 KM (wszak
    wystarczy do osiągania prędkości przepisowych), włącznie z wszelkimi
    luksusowymi limuzynami, którymi na codzień poruszują się wysoko
    postawieni eurokraci.

    > I strzelania :-)

    Zawsze mnie głęboko inspirował Chuck Norris w filmie Delta Force ;-)

    de Fresz

  • 23. Data: 2010-11-02 12:58:16
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-11-02 12:01, de Fresz pisze:
    (...)
    > O ile do tego czasu nie przystąpią do eurokołchozu. Inne opcje, jak
    > Norwegia czy Szwajcaria są tak czy siak przejebane dla motocyklistów.

    Rozwiń o tej Szwecji i Norwegii, bo ile razy tam nie byłem to zawsze
    jednoślady jeździły głośno, a niektóre rozwiązania techniczne na bank
    nie przeszłyby w naszym pięknym inaczej kraju.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 24. Data: 2010-11-02 13:37:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-02 13:58:16 +0100, Don Pedro <n...@o...pl> said:

    > Rozwiń o tej Szwecji i Norwegii, bo ile razy tam nie byłem to zawsze
    > jednoślady jeździły głośno, a niektóre rozwiązania techniczne na bank
    > nie przeszłyby w naszym pięknym inaczej kraju.

    A z jakimi prędkościami tam się te głośne jednoślady poruszały? O
    długości sezonu nie warto nawet wspominać. I Szwajcaria, nie Szwecja,
    ta ostatnia jest Juni.

    de Fresz

  • 25. Data: 2010-11-02 20:49:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-02 12:11, de Fresz pisze:

    > Z drugiej strony - patrząc na wysyp rzężących przelotówek - czy wszyscy
    > w koło, zmuszenie do obcowania z tymi upodobaniami muszą je podzielać?
    > Nie podoba mi się wrzucanie wszystkich do jednego wora, ale mimo że
    > poziom tolerancji mam raczej wyższy niż średnia w społeczeństwie, to
    > niektórych chętnie bym wysłał na intensywny kurs współżycia społecznego.

    Ooo !! To o mnie !!

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 26. Data: 2010-11-02 21:45:13
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2010-11-02 14:37, de Fresz pisze:

    > A z jakimi prędkościami tam się te głośne jednoślady poruszały?

    To zależy. Tam, gdzie mieszkałem, tzn. na przedmieściach Oslo
    (Loerenskog) jakoś tylko chopperowcy przejmowali się ograniczeniami.
    Reszta zapieprzała jak gupki i się niczym nie przejmowała. Ofkors w
    zabudowanym i na autobanach było grzecznie.

    > długości sezonu nie warto nawet wspominać. I Szwajcaria, nie Szwecja, ta

    W okolicach Oslo sezon ma długość zbliżoną do naszego, nie narzekaj.
    Dopiero dalej na północ robi się kiszka.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 27. Data: 2010-11-03 12:52:15
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-31 00:16, James pisze:

    > A produkuje sie jeszcze motocykle gaznikowe?

    Tak.

    > A nadal produkowalo by sie w 2017 roku?

    jesli nie bedzie zakazu to jest to calkiem prawdopodobne.

    > Debile po prostu nie lubia ryczacych silnikow. Moze tez nie rozumieja,
    > ze odglos podobny do przewalajacego sie wiadra srub wydobywajacy sie ze
    > sporta w czerwonym polu oznacza dla innego debila "soczysty bas". Chcesz
    > ryczec, jedz na pustynie. Chcesz mieszkac w spoleczenstwie to zachowuj
    > sie zgodnie z zasadami spoleczenstwa.

    trza bylo nie wiercic dziur w oryginalnym tlumiku to bys nie mial takiej
    traumy :)

    > skierowana ta inicjatywa. Jezeli nie musisz udowadniac niczego, a po
    > prostu jedziesz dla siebie to takie ograniczenie zupelnie Cie nie dotknie.

    Najlepiej wprowadzic zakaz uzywania motocykli, zebys byl bezpieczny i
    spokojny. No i do ecu podpiac ekg i inne maszyny wykrywajace podwyzszony
    poziom stresu i/lub skoki cisnienia. Zebys pod wplywem emocji nie jezdzil!

    > Wolnosc powinna byc, ale zachowania aspoleczne o tym raczej nie
    > swiadcza. Trzeba sie z tym pogodzic, ze nie zawsze i nie wszedzie mozna
    > robic co sie chce. Gdyby kazdy robil co chce i jak chce to nie byla by
    > wolnosc. Jest na to inne okreslenie....

    Jak widac nie potrafisz odnalesc roznicy pomiedzy zachowaniem spolecznym
    a ubezwlasnowolnieniem jednostki.

    newrom
    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 28. Data: 2010-11-03 13:04:00
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-02 12:11, de Fresz pisze:

    > Z drugiej strony - patrząc na wysyp rzężących przelotówek - czy wszyscy
    > w koło, zmuszenie do obcowania z tymi upodobaniami muszą je podzielać?

    Od tego jest
    1. stacja kontroli pojazdow
    2. policja wyposazona w odpowiednie narzedzie pomiarowe lub kierujaca
    podejzanego do okregowej stacji.

    > niektórych chętnie bym wysłał na intensywny kurs współżycia społecznego.

    Sa narzedzia by zmusic milosnikow ryku do zachowan spolecznych, trzeba
    tylko (a moze az) egzekwowac przepisy :)

    pozdr
    newrom

  • 29. Data: 2010-11-03 13:22:47
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Roman Niewiarowski"
    A produkuje sie jeszcze motocykle gaznikowe?
    Tak.

    A jakaz to firma wprowadza na rynek europejski motocykl gaznikowy???

    Tytus z fabryki

  • 30. Data: 2010-11-03 13:54:40
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    >Sa narzedzia by zmusic milosnikow ryku do zachowan spolecznych, trzeba
    >tylko (a moze az) egzekwowac przepisy :)

    Atam panie, oni bardzo szybko jezdza to kto ich zlapie?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10