  • Data: 2010-11-05 10:18:06
    Temat: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-03 17:42:05 +0100, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> said:

    > Ustanawianie praw ktorych i tak nie bedzie sie przestrzegac jest jedna
    > z gorszych mozliwosci. W bardzo powazny sposob wplywa to na olewanie
    > prawa w ogole (skoro mozna miec kapiacy silnik, glosny wydech,
    > przekraczac predkosc to mozna i po bani jechac).

    Rajt.

    > Chlopaku, ale ja wiem jak jest. Zyje w tym kraju pare lat. dlatego
    > smiesza sie oszolomy ktorym sie wydaje ze wprowadzenie nowych zakazow
    > spowoduje ze nagle prawa beda egzekwowane.

    Mnie również to bawi. A dalej mam niejaki problem z wypośrodkowaniem
    totalnego zamordyzmu, a eliminacją elementu na prawdę wkur^&*.
    A propos - jest pewna jaskółka normalności, jak prezydent podpisze, to
    od nowego roku rosną limity prędkości na naszych wyrobach
    autostradopodobnych do 140 i ekspresówkach do 120 (nie wiem jak na
    jednopasowych). Taki prezencik w związku ze spodziewanym przez
    niektórych łatwowiernych wysypem takich dróg na 2012.

    > Swiat idzie do przodu, teraz sie uzywa pianki niskopreznej ;>

    Ooooo, dobrze wiedzieć że ktoś zrobił specjalną piankę do zatykania
    wydechów ;-)

    > Skoro jest komisariat to oni powinni o tym wiedziec i go slyszec.
    > Ale maja to w dupie poki jakis nadgorliwiec nie zacznie im dupy
    > zawracac. Wtedy musza napisac raport ze nie wykryli sprawcy.

    Jest to jakiś sposób. Ale ja niestety muszę teraz żyć z policmajstrami
    w zgodzie, więc będzie trzeba podpuścić jakiegoś sąsiada ;-)

    > Niestety glownym problemem policji nie sa zarobki, brak kadry, duzo
    > papierkowy tylko AKCJA. Akcje sa rozne, ale jak jest akcja na predkosc
    > to nikt sobie kapiacym silnikiem glowy nie bedzie zawracal.

    Rajt. A do tego statystyki i insze normy wyznaczane przez górę. Do
    ogólnej wykrywalności liczą się zarówno mafiozi, jak i posiadający gram
    haszu, wiadomo których łatwiej udupić.
    Obrzydlistwo, tak się w niemal we wszystkim zgadzać. Precel schodzi na psy ;-)

    de Fresz