    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Prima Aprilis - to juz?
    Date: Tue, 2 Nov 2010 12:01:00 +0100

    On 2010-10-31 21:25:32 +0100, LukeB <g...@o...pl> said:

    > Na szczęście przez jakiś czas pozostaną jeszcze motocykle z drugiej
    > ręki. Niewykastrowane, z gaźnikami, bez ECU, bez ABS, dla każdego coś
    > dobrego...

    Też o tym pomyślałem. Gdyby to się sprawdziło, rok 2016 okazałby się
    niezwykle urodzajnym dla producentow, zaczęły by się zapisy na ostatnie
    koszerne motocykle, listy społeczne, etc.

    > ale to strasznie smutne i zarazem wku...wiające że znowu
    > ktoś w UE myśli że jest mądrzejszy od wszystkich i wymyśla bzdety 'dla
    > mojego dobra'.

    Miejmy nadzieję, że to jednak nie przejdzie przez europarlament.

    > Pozostaje przeprowadzka do Chorwacji - ciepło - długi
    > sezon, kraj bogaty i cywilizowany, ciągle Europa, ale już nie EU. :)

    O ile do tego czasu nie przystąpią do eurokołchozu. Inne opcje, jak
    Norwegia czy Szwajcaria są tak czy siak przejebane dla motocyklistów.

    de Fresz