  • 31. Data: 2012-11-09 08:00:12
    Temat: Re: Preparat do mycia resztek topnika.
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:xpyhm4bu11hd.n861jvjkwzbg$.dlg@40tude.net...
> [...]
    36ag2-8g-do-smd-i2740847973.html

    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=rf8
    00

    Czyli to coś polecasz czy po prostu cena na allegro była niższa ?

    Bo po cenie umiem sam posortować ale czy dany specyfik się do czegoś
    nadaje już trudniej ocenić po zdjęciu.

  • 32. Data: 2012-11-09 08:11:27
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "szod" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Pomimo to mycie Ci nie wychodzi. Więc jednak coś robisz nie tak. Ja płytkę
    > po lutowaniu zwykłą kalafonią myję zazwyczaj dwoma podejściami i jest
    > dobrze. Nic się nie lepi i nie zostają plamy z topnika. Myję
    > izopropanolem.

    Widać ja mam inną kalafonię. Zresztą jak o tym czytałem to więcej ludzi
    miało podobne problemy.

    Spróbowałbym z ciekawości jeszcze raz ale nie mam ochoty robić kolejnej
    płytki od nowa a pewnie tak by się skończyło.

  • 33. Data: 2012-11-09 08:26:09
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    > Bo to są preparaty do montażu powierzchniowego i dlatego koszmarnie
    > drogie:)
    > Ale nadal nie wiem co ty chcesz tym robić? Bo do lutowania używa się pasty
    > a topniki to raczej serwis.

    No w tej chwili używam jednej kalafonii do wszystkiego i planowałem znaleźć
    jakiś zamiennik również do wszystkiego.

  • 34. Data: 2012-11-09 12:31:13
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 9 Nov 2012 08:00:12 +0100, chochlik_drukarski napisał(a):

> [...]
    >
    > Czyli to coś polecasz czy po prostu cena na allegro była niższa ?
    >
    > Bo po cenie umiem sam posortować ale czy dany specyfik się do czegoś

    Heh...

  • 35. Data: 2012-11-09 12:48:19
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    > Heh...

    Nic dodać nić ująć... tylko heh

  • 36. Data: 2012-11-09 18:29:19
    Od: <news>

    Użytkownik "chochlik_drukarski" napisał:
    > No w tej chwili używam jednej kalafonii do wszystkiego
    > i planowałem znaleźć jakiś zamiennik również do wszystkiego.

    Po co używasz kalafonii i po co chcesz ją zmywać?
    Cyna w drucie zawiera już kalafonię, a kalafonii nie musisz zmywać.

  • 37. Data: 2012-11-10 16:56:11
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    > Po co używasz kalafonii i po co chcesz ją zmywać?
    > Cyna w drucie zawiera już kalafonię, a kalafonii nie musisz zmywać.

    Kalafonia w cynie wystarcza jak się lutuje coś pierwszy raz używająć
    świeżej cyny. A zmywam bo mi się nie podoba i przeszkadza.

  • 38. Data: 2012-11-10 18:33:51
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2012-11-09 08:00, chochlik_drukarski pisze:

> [...]
    >
    > Czyli to coś polecasz czy po prostu cena na allegro była niższa ?
    >
    > Bo po cenie umiem sam posortować ale czy dany specyfik się do czegoś

    Narzekałeś na podany topnik noclean, że za drogi dla ciebie. Dał ci
    namiary na tani - dość dobry, to narzekasz.
    --
    pozdrawiam
    MD

  • 39. Data: 2012-11-10 21:29:23
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Narzekałeś na podany topnik noclean, że za drogi dla ciebie. Dał ci
    > namiary na tani - dość dobry, to narzekasz.

    Jeśli pytanie czym kierował się ktoś proponując dani produkt to narzekanie
    to masz racje - narzekam.

  • 40. Data: 2012-11-10 23:38:43
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2012-11-10 21:29, chochlik_drukarski pisze:

    > Użytkownik "Mario" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli pytanie czym kierował się ktoś proponując dani produkt to narzekanie
    > to masz racje - narzekam.

    Pewnie kierował się doświadczeniem. RF800 to niezły, tani topnik noclean
    przy lutowaniu lutownicą. Ale czy dla ciebie będzie odpowiedni to nie
    wiadomo. Tak samo wielu ludzi z powodzeniem używa prostych zmywaczy i
    potrafią dostać w efekcie czystą płytkę. To masz z tym poważny problem.

    --
    pozdrawiam
    MD