  • Data: 2012-11-08 12:49:12
    Temat: Re: Preparat do mycia resztek topnika.
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 08.11.2012 08:12, chochlik_drukarski wrote:
    > Nie wiem. Po prostu zajmuje się tym maksymalnie amatorsko i nie mam za
    > bardzo
    > ochoty inwestować w jakieś lepsze technologie. Jest w ogóle coś takiego
    > żeby używało się
    > identycznie jak kalafonii ?

    Zwykła kalafonia jest jednym z bardziej upierdliwych w stosowaniu topników.
    Amatorsko:
    Albo coś na tłustej bazie - RMA223 jest dość tanie i wydajne, ale myć
    trzeba (tak właściwie to nie trzeba, bo można go odparować) czymś
    ruszającym tłuszcz. Albo roztwór kalafonii w acetonie/izopropanolu.

    To drugie ma też tę zaletę, że zabezpiecza powierzchnię miedzi przed
    utlenianiem się jeżeli nie używasz maski.

    Michoo