    From: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Prepaid na dane w Bułgarii
    Date: Wed, 30 May 2012 21:31:55 +0200

    Dnia 2012-05-30, o godz. 13:31:29
    user <u...@g...com> napisał(a):

    > Obecnie w chyba najkorzystniejsza ofertę ma globul, gdzie 1GB na 60
    > dni kosztuje 29,90l, pakiet aktywuje się stosownym sms. Każdy z
    > operatorów posiada oferty predefiniowane dla turystów, zazwyczaj taka
    > taryfa jest ważna przez 30 dni, później następuje zmiana na taryfę
    > podstawową. Karty kupuje się w salonach, rejestracja jest obowiązkowa
    > (dowód lub paszport). Połączenia do Polski w predefiniowanej taryfie
    > to 0,33l na komórki i 0,19l na stacjonarne, tak jest w mtel prima
    > world, Doładowania można kupić w salonach, bankomatach. Co roku w
> [...]

    Dzięki. Akurat potrzebuję od końca czerwca na około 15 dni. Po
    przejrzeniu ofert na www też zwróciłem uwagę na Globul. Mają w tej
    chwili 0,5GB na 20 dni za 14,90:
    http://www.globul.bg/bg/prpdata_pack-01.html
    I chyba to kupię bo na awaryjny dostęp mi wystarczy a w razie czego
    dokupię kolejny. SMS-y i rozmowy mnie nie interesują - to załatwiam
    roamingiem służbowego telefonu. Dzięki za info o obowiązkowej
    rejestracji - info o tym jest ale nie byłem pewny czy dotyczy to
    wszystkich pre paidów.

    Zdrówko