  • Data: 2014-02-11 16:42:31
    Temat: Re: Preheater do PCB
    Od: "Lam3r" <L...@L...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    news:ldcs5d$m86$1@speranza.aioe.org...

    > Jak wyżej. Zasada jest taka że ma to być poniżej temperatury topnienia
    > spoiwa (nie chcemy żeby elementy od dołu odpadły). Nasze podgrzewacze to
    > wersja "profesjonalna" bez skali temperatury, wyskalowaliśmy sami
    > miernikiem, temperatura powietrza zależnie od płyty to 140-160.

    Ja się zabawiam tym:
    http://allegro.pl/stacja-lutownicza-bga-repro-853aa-
    1200w-hotair-ir-i3882912059.html

    Kupiłem do własnych potrzeb, nie do serwisu.

    Nie odpisałeś mi jakie gorące powietrze powinno wychodzić? Ile czasu ma
    zająć od chwili gdy włączasz dmuchawę do zdjęcia scalaka ? To bezołowiowe
    badziewie odchodzi opornie.