eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrędkość po śladach hamowaniaRe: Prędkość po śladach hamowania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prędkość po śladach hamowania
    Date: Wed, 2 Oct 2013 13:00:52 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 25
    Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
    References: <524adb89$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <524add57$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <524af2e7$0$2197$65785112@news.neostrada.pl>
    <l2f1nm$a8o$1@node1.news.atman.pl>
    <eq4nwq94prvv$.151xfvvfj2v46$.dlg@40tude.net>
    <l2f8mk$iet$1@node1.news.atman.pl>
    <tu18laymal7t.1akrxzfkju4l6$.dlg@40tude.net> <l2gj6i$21n$4@dont-email.me>
    <dws8cye6pzr4.da6juiue9myn$.dlg@40tude.net>
    <0...@b...poznan.pl>
    <1qddla2o9q9io$.ycz0f1uopz6h$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1380718852 10379 79.173.47.194 (2 Oct 2013 13:00:52
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Oct 2013 13:00:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2506227
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    >> ROTFL...
    >> Wprowadzili, bo nie potrafili deptać z różna siła na poszczególne
    >> koła oraz nie potrafili kilkukrotnie w ciągu sekundy zmienić siły
    >> hamowania na poszczególne koło.
    >
    > ROFLuj sobie. Pewnie zaraz napiszesz, ze jak uczono hamowania
    > pulsacyjnego, to tez po to, zeby "deptać z różna siła na poszczególne
    > koła oraz w ciągu sekundy zmienić siłe hamowania na poszczególne
    > koła".
    >
    > A ja myslalem, ze po to, zeby hamowac bez zrywania przyczepnosci i
    > utraty sterownosci...
    >
    Uczono pulsacyjnie bo nie było innych możliwości.
    Ja nie przecze ze bez ABS da sie jezdzić, ba, chyba nadal wiekszosc swoich
    zrobionych km przejechałem w samochodzie bez ABS ale chyba nie chcesz mi
    wmówić, że hamowanie pulsacyjne jest równie skuteczne jak ABS?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    ...i to by było na tyle
    Jan T. Stanisławski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: