  • Data: 2009-06-03 11:09:40
    Temat: Re: Prędkość kart SDHC class 2-4-6?
    Od: "KrzysztofK" <krzysztof123(usun_cyfry_z_adresu)@456travelphoto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla moich potrzeb wystarczy 6MB/s, i SanDisk Ultra II nie robił
    > dotychczas żadnych problemów. Inna kwestia czy to że Twój Sandisk
    > Class 2 zapisuje z szybkością 18MB/s to jest powtarzalne zjawisko
    > dla tego producenta czy może miałeś szczęście przy zakupie karty i
    > np. ja kupując

    Po pierwsze:

    Kupowanie wolnych kart by zaoszczedzic
    kilka zlotych nie ma sensu.
    Zmienisz aparat to majac dobra karte bedziesz mogl
    ja wykorzystac a jak kupisz wolna to sie okaze,
    ze filmow juz na niej nie nakrecisz.
    Ze zdjecia seryjne to męka czekania....

    Po drugie:

    SanDisk jest dobra firma i ma gwarantowane
    transfery lub lepsze oczywiscie jak kupisz
    SanDiska a nie podrobke.

    Sami np. podnieśli specyfikacje CF Extreme III
    do 30MB/sek niby nie muszac tego robic
    bo latwiej jest marketingowo wypuscic nowy model.

    Pzdr
    KK