  • Data: 2009-06-05 08:55:28
    Temat: Re: Prędko?ć kart SDHC class 2-4-6?
    Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego dnia , a był to Thu, 4 Jun 2009 23:10:53 +0200, "Mikolaj
    Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> napisał coś takiego:

    > napisał coś

    >Nie wiem jak Twoje ale moja ma napisane na obudowie 15MB/s, więc albo masz
    >jakies archaiczne Ultry albo kupiles podrobe, albo twoj czytnik nadaje sie
    >do kosza...

    Dwie mam osobiste, trzecia w aparacie rodziny. Z tych trzech tylko
    jedną mam dostępną w chwili obecnej - robi jako ReadyBoost w lapku.
    Wszystkie kupione w MM ( ostatnia coś 6 miesięcy temu) , i na podróby
    nie wyglądają. Czytniki sprawdzałem 3 - wbudowany w lapka, podłączany
    przez USB, oraz wbudowany w zatokę 3,5 w desktopie. Różnice ok. 5-10%
    ale równe dla wszystkich kart.

    Krótko mówiąc - gdzie te karty są, tam działają bo prędkość
    wystarczająca ( stary kompakt cyfrowy i laptop).
    Do lustrzanki kupiłem 4GB Toshiby szybką, do tego w przysłości dorzucę
    jakąś drugą podobną i wystarczy. A SanDiski będę wkładał nadal do
    komórek ;)