  • 11. Data: 2012-05-07 10:09:14
    Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
    Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>

    wiadomościnews:jo5ecp$60k$1@inews.gazeta.pl...

    > w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu po więcej info zapraszam
    > na  polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
    > robil

    a tutaj link jak to wyglada http://imageshack.us/photo/my-images/38/przechwytywa
    nie111.png/

  • 12. Data: 2012-05-07 15:23:50
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Jeśli masz obrotomierz, to "naucz" (osłuchaj) się brzmienia silnika przy
    > obrotach bliskich czerwonemu polu. A później dobieraj biegi na słuch.
    > Jak się rozpędzasz to zmieniasz bieg w zależności od potrzeby na
    > przyśpieszenie. Dopóki nie przeginasz z czerwonym polem, będzie ok. Przy
    > zwalnianiu, jesli łancuch zacznie szarpać będziesz wiedzieć że spóźniłeś
    > się z redukcją.
    A jeszcze bardziej precyzyjnie, bieg na wyższy możesz zmieniać przy
    obrotach w okolicach maksymalnego momentu obrotowego. Wtedy silnik męczy
    się najmniej. A dynamikę dopasujesz przez szybsze lub wolniejsze
    odwijanie gazu i dochodzenie do tego punktu.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2012-05-07 21:01:04
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Yogi(n)" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > wątek, bo wkurza mnie licznik w milach i prawie niewidocznych kilometrach.

    Ja tak mialem we fazerze.

    > Wiem, że można się przyzwyczaić, ale ja jakos nie potrafię, zwłaszcza, że

    Dupa tam, a nie przyzwyczaic. Do luksusow sie czlowiek przyzwyczaja, a z
    takimi problemami czlowiek musi sobie dawac rade.

    > zegar jest czarny a skala kilometrowa szarobura z lekkim odcieniem beżu i

    :) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich
    wersjach dawali w ogole oznaczenia z km/h

    > Są na allegro goście dorabiający tarcze za parę dych

    Mam. Dziala bez zarzutu. ;)

    > Może w zimie się skuszę ;-)

    Kombinuj - tak na serio to nie zostaje nic innego, tylko srubokret i duzo
    razy na obwodzie i delikatnie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 14. Data: 2012-05-07 21:05:32
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    4g2000vbh.googlegroups.com...
    > w b6 do 2000 r jest to do zrobienia bez sladu

    Jak ktos ma fach w rece to nawet caly motur se sam zrobi.

    > po więcej info zapraszam
    > na polishbanditcrew.pl zdaje sie ze urzytkownik calanthe cos takiego
    > robil

    Skoncz z tym nachalnym spamem - troche przeginasz.

    No chyba, ze Ci konkretnie placa za zagonionego nowego uzytkownika, to od
    razu daj namiary na tego co Ci placi, powiedz ile, a sam chetnie dla Was
    pospamuje;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2012-05-07 21:17:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-07 21:01, Ivam pisze:

    > :) Dokladnie tak samo. Nie wiem po co w tych angielsko-amerykanskich
    > wersjach dawali w ogole oznaczenia z km/h

    w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad
    podwojna skala.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 16. Data: 2012-05-07 21:34:47
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-05-07 21:17, Kuczu pisze:
    > w niektorych regionach Kanady sa obowiazkowe liczniki w kmh. Stad
    > podwojna skala.

    Co do liczników to nie wiem, ale sądzę, że ich skalowanie w mph podczas
    gdy cała Kanada używa na znakach ograniczeń w kmh wydaje mi się, hm,
    bezcelowe. Przejechałem sporą część wschodniego wybrzeża Kanady
    zahaczając o kilka prowincji (m.in. PEI, Nova Scotia, Ontario, Quebec) i
    nigdzie nie widziałem oznaczeń w mph.

    To raczej podejrzewam, że spora część aut/motocykli jest oferowana w
    tych samych wersjach w USA i Kanadzie stąd podwójna skala.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Speed_limits_in_Canada

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 17. Data: 2012-05-07 21:41:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-07 21:34, duddits pisze:

> [...]
    >
    > To raczej podejrzewam, że spora część aut/motocykli jest oferowana w
    > tych samych wersjach w USA i Kanadzie stąd podwójna skala.

    No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych
    stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej.

  • 18. Data: 2012-05-07 22:37:52
    Od: "m...@o...pl" <m...@o...pl>

    On 7 Maj, 21:05, "Ivam" <f...@p...fm> wrote:
> [...]
    > razu daj namiary na tego co Ci placi, powiedz ile, a sam chetnie dla Was

    nie placa bo i nie ma za co ;) chciałem pomoc bo sam mam dziora i tam
    znalazlem mnostwo wiedzy na jego temat ale jezeli odbierasz to jako
    spam obiecuje ze nie bede :)

  • 19. Data: 2012-05-08 09:21:47
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv>

    On 07.05.2012 21:41, Kuczu wrote:
    > No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych
    > stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej.

    Zgoda, tylko zdziwiło mnie stwierdzenie, że w niektórych regionach
    Kanady liczniki wyskalowane w km/h są obowiązkowe. Nie bardzo rozumiem
    dlaczego mają być obowiązkowe tylko gdzieniegdzie skoro ta skala
    prędkości obowiązuje w całym kraju klonowego liścia :)

    Wiem, czepiam się.

    P.S. Oni te jednostki metryczne stosują zresztą bardzo niekonsekwentnie,
    np. powierzchnię mieszkań czy domów nadal podaje się w stopach kwadratowych.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 20. Data: 2012-05-08 13:47:42
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" ...

    > bieg na wyższy możesz zmieniać przy obrotach w okolicach maksymalnego
    > momentu obrotowego. A dynamikę dopasujesz przez szybsze lub wolniejsze
    > odwijanie gazu i dochodzenie do tego punktu.

    "Boze, widzisz i nie grzmisz."

    > Wtedy silnik męczy się najmniej.

    WTF ?

    hint:
    zobacz gdzie B6 ma "okolice maksymalnego momentu obrotowego"

    --
    T.F.