  • Data: 2012-05-08 09:21:47
    Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
    Od: duddits <p...@N...gomoto.tv> szukaj wiadomości tego autora

    On 07.05.2012 21:41, Kuczu wrote:
    > No o to mi wlasnie chodzi. W Kanadzie uzywa sie jednostek metrycznych
    > stad podwojna skala w pojazdach sprzedawanych w Ameryce Polnocnej.

    Zgoda, tylko zdziwiło mnie stwierdzenie, że w niektórych regionach
    Kanady liczniki wyskalowane w km/h są obowiązkowe. Nie bardzo rozumiem
    dlaczego mają być obowiązkowe tylko gdzieniegdzie skoro ta skala
    prędkości obowiązuje w całym kraju klonowego liścia :)

    Wiem, czepiam się.

    P.S. Oni te jednostki metryczne stosują zresztą bardzo niekonsekwentnie,
    np. powierzchnię mieszkań czy domów nadal podaje się w stopach kwadratowych.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach