  • Data: 2012-05-08 20:42:11
    Temat: Re: Predkosc, a zmiana biegow. Suzuki Bandit 600S
    Od: "Ivam" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4bb7abad-142f-4112-acf8-5715f550a679@z1
    4g2000vbh.googlegroups.com...
    > ok jestem nowy i jeszcze nie wszystko ogarniam gdzie moge znalezc faq
    > i jak zrobic stopke jesli mozesz powiedz

    Faq:
    http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=19am

    Netykieta:
    http://www.netykieta.dlawas.net/

    Archiwum grupy:
    http://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/topi
    cs?hl=pl&lnk

    Stopka musi miec delimeter (czyli dwa znaki "-" i spacje po tych znakach), a
    potem nick i ew. cos (motto, info czym jezdzisz, albo cos w ten desen).

    --
    pzdr:
    Ivam