  • Data: 2019-12-11 18:38:41
    Temat: Re: Prędkość
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.12.2019 o 17:16, r...@o...pl pisze:

    > Piękne :) Jak w Cyrku Monty Pythona powinna się tu pojawić wielka noga
    > rozpierdalając tą całą dyskusję we wszystkich podobnych wątkach...
    >
    > Zadam proste pytania:
    >
    > Kim jest personalnie jest ów mityczny "pieszy", tzn:
    >
    > 1) Znacie jakichś pieszych? Może ktoś zna jakichś rowerzystów? Proszę wymienić
    > pierwszych kilka osób, które przyjdą do głowy - kto to będzie?

    Pieszych: Ja, moi rodzice, większość znajomych z pracy, a tak naprawdę
    to każdy z wyjątkiem jakiś wyjątkowych korposzczurów co wsiadają w
    jednym garażu i wysiadają w drugim.

    Co do rowerzystów to staruszkowie odpadają a dalej to podobnie. Na
    pierwszym miejscu znów ja;)

    > 2) Typowa narodowość, pochodzenie pieszego?

    Podejrzewam, że niezależnie od narodowości. No może amerykanie są
    niedoreprezentowni (sensie rzadziej pieszymi bywają, bo praktycznie
    każdy jednak bywa).

    > 3) Typowe miejsce zamieszkania pieszego?

    Raczej miasto. Znaczy każdy jest czasem pieszym, ale w mieście bywa
    częściej.

    > 4) Średni wiek pieszego?

    Bez znaczenia. Pewnie dominanta społeczeństwa.

    > 5) Typowe wykształcenie pieszego?

    Jak wyżej.

    > 6) Typowy status majątkowy pieszego?

    Jak wyżej.

    > I jeszcze pytanie dla bardziej kumatych:
    >
    > Jakie znaczenie ma to:
    >
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Zaburzenie_dysocjacyjn
    e_to%C5%BCsamo%C5%9Bci

    > dla dyskusji o kierowcach, pieszych, rowerzystach, TIRach itp i ich relacjach
    > między sobą?

    Tak myślałem, że do tego dążysz;)

    --
    Shrek