  • 1. Data: 2010-10-30 15:19:00
    Temat: Preclowicz się żeni:)
    Od: Paco <j...@g...com>

    Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    http://pokazywarka.pl/pomaganie/

  • 2. Data: 2010-10-30 15:33:00
    Temat: Re: Preclowicz sie zeni:)
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    rotfl

  • 3. Data: 2010-10-30 16:21:34
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Paco wrote:
    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    Wspomoglem. SPAM, ale sympatyczny :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 4. Data: 2010-10-30 16:37:05
    Temat: Re: Preclowicz się żeni:)
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-30 15:19, Paco pisze:
    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    Stary.. Qrwa... Nie żeń się!!!!

    Zwariowałeś?

  • 5. Data: 2010-10-30 16:40:13
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-30 15:19, Paco pisze:
    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/
    To teraz juz auta w ikei sprzedaja do samodzielnego montazu? :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-10-30 18:54:35
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Paco" <j...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqf.googlegroups.com...
    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    mój głos już masz ;)

  • 7. Data: 2010-10-30 21:12:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Paco

    > Witajcie, oto jak nas wspomóc (nie finansowo:)
    > http://pokazywarka.pl/pomaganie/

    Nie sądzisz, ze próba wygrania konkursu na zasadzie żebractwa jest dość
    żałosna? Nie lepiej spróbować zgromadzić kapitał metodą "na rumuńską
    pandę"? Przynajmniej bardziej uczciwe to będzie...

    --
    ignorance is bliss

  • 8. Data: 2010-10-30 23:54:16
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 30 Paź, 21:12, to <t...@a...xyz> wrote:
> [...]
    > żałosna? Nie lepiej spróbować zgromadzić kapitał metodą "na rumuńską
    > pandę"? Przynajmniej bardziej uczciwe to będzie...

    No, i to nie na jednej grupie sie zawiesił.
    Nie poparlem, teraz jestem zniesmaczony.

  • 9. Data: 2010-11-05 16:38:03
    Od: Paco <j...@g...com>

    On 30 Paź, 22:54, ptoki <s...@g...com> wrote:
    > On 30 Paź, 21:12, to <t...@a...xyz> wrote:> begin Paco

    > No, i to nie na jednej grupie sie zawiesił.
    > Nie poparlem, teraz jestem zniesmaczony.

    Usuneli projekty, które były przede mną za manipulacje zmiennym IP.
    http://pokazywarka.pl/pomaganie/