  • Data: 2011-05-12 21:47:21
    Temat: Re: Precle jako źródło trendów
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On May 12, 5:03 pm, "Przembo" <x...@x...xx> wrote:
    > Cześć,
    >
    > Co prawda dawno tu nie zaglądałem, ale od lat pojawiały tu się wymiany zdań
    > na temat zasadności jazdy na długich na moto... A widzę że w obecnym sezonie
    > mało które moto jeździ na światłach mijania więc tak tylko z ciekawości
    > chciałbym zapytać szanowne grono co jeszcze ciekawego będzie propagować?

    Propagowac pewnie nie, czynic obserwacje - owszem tak. Czesto natykam
    sie na "bezpiecznych inaczej" czyli motocyklistow jezdzacych z
    wlaczonymi swiatlami drogowymi. Ostry snop swiatla nawet w sloneczny
    dzien powoduje "slepote" w pewnym promieniu wokol niego. Biala plama z
    czarnym kolkiem wokol. Nie widac gestu pozdrowienia (banal, mozna
    pominac), nie widac takze wlaczonego kierunku (tu juz gorzej). Nie
    agituje nie naklaniam.Tyle po 10 prawie latach dyskusji.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & czypadaki z XT660X na dyzurze