  • Data: 2016-06-21 16:13:42
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris"

    > Nie sądzę abyś mógł sobie pozwolić na szczerość wypowiedzi
    Dlaczego niby?
    > skoro wszystko masz zarejestrowane.
    Ano mam. Komórka na abonament, internet Neostrada tez zapisana jak trzeba,
    konto bankowe na mnie, dom samochód tez nie na słupa tylko na mnie, konto na
    allegro na moje dane, paypal itp również, nawet w profilu na xbox soje dane
    podałem i w wielu innych miejscach. Jak mialem tel stacjonarny to w książce
    telefonicznej bylem. Na domofonie tez nazwisko wypisane. A truskawki cukrem.
    ---
    A propos truskawek i cukru ... też się rejestrowałeś ?