  • Data: 2016-06-21 14:27:49
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 21 czerwca 2016 13:38:20 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Nie sądzę abyś mógł sobie pozwolić na szczerość wypowiedzi
    Dlaczego niby?
    > skoro wszystko masz zarejestrowane.
    Ano mam. Komórka na abonament, internet Neostrada tez zapisana jak trzeba, konto
    bankowe na mnie, dom samochód tez nie na słupa tylko na mnie, konto na allegro na
    moje dane, paypal itp również, nawet w profilu na xbox soje dane podałem i w wielu
    innych miejscach. Jak mialem tel stacjonarny to w książce telefonicznej bylem. Na
    domofonie tez nazwisko wypisane. A truskawki cukrem.
    A i meila nie maskuje a spamu znikome ilości;)
    > A może pogadamy o faktach - co sądzisz o
    > polityce zagranicznej naszego "sojusznika" - USA?
    Szczerze mówiąc nie wiem- nigdy mnie jakoś polityka(a szczególnie zagraniczna) nie
    interesowała.
    Moje zdanie o polityce w Polsce jest takie ze średnio co 4 lata słychać kwik
    odrywanych od koryta i radość tych co do koryta się dostali.
    Nawet wśród radnych w moim mieście to dokładnie tak samo jest.
    Tak z grubsza to wg mnie wygląda