  • Data: 2016-06-23 15:27:16
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 23 czerwca 2016 15:00:45 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
    > Jak widzę nawet nigdy się nie zastanawiałeś jakie możliwości posiada
    > anonimowa karta telefoniczna/modemowa.
    Możliwości ma pewnie te same co zarejestrowana. Ale napisz proszę jakie korzyści
    przyniesie mi korzystanie z niezarejestrowanej karty telefonicznej/modemowej. Nigdy
    chyba z takiej nie korzystałem to i nie wiem. Nawet w 1999 roku(chyba) jak pierwszego
    "tak taka" kupiłem to zarejestrowałem. Później zmieniłem na abonament i tak do
    dzisiaj.
    Nikt mnie nie zamknął, w kominiarkach nie wpadli żadnych innych plag nie pamiętam

    >Pozostałe rzeczy choć też ważne to jednak aż tak nie rzutują na wolność >słowa.
    >Choć z drugiej strony konia z rzędem temu co potrafi sensownie uzasadnić
    >konieczność imiennej rejestracji samochodu.
    Chociażby po to żeby było łatwiej ustalić sprawcę kolizji/wypadku czy czego tam.

    > Faktycznie widać że nie interesujesz się polityką.
    Nie zawracam sobie głowy rzeczami na które realnie wpływu nie mam. Na wybór Kandydat
    którego popierałem bo miał "program"/pomysły wg mnie ciekawe po tym jak został radnym
    po 2 czy 3 miesiącach został podkupiony i przeszedł do opozycyjnego klubu.
    Kolejny któremu rękę przestałem podawać a ja dzięki temu nawet lokalną politykę
    odpuściłem.