  • Data: 2016-06-19 22:38:53
    Temat: Re: Pre-paid za dowodem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-19 o 22:25, Kris pisze:
> [...]
    salonem jednej z sieci dzisiaj kolejke widziałem bo płacili 100zł za zarejestrowanie
    podobno.
    staną. Wystarczy poczytać pl.misc.banki żeby zobaczyć co ludziska są w stanie zrobić
    żeby parę pln "wisienek" dostać.

    > Przykro czytać te bzdury.
    > Zarejestrowany tel mam chyba ok. 20lat, net też, piszę co uważam i ludzie w
    kominiarkach ki na chata nie wpadli.

    To już Stalin chyba mawiał, że uczciwy człowiek nie ma się czego obawiać ;)

    Hint - nikogo nie interesuje jednostkowy przypadek, a już w
    szczególności ty.

    --
    Liwiusz