    From: dizel <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pre-paid w Play i rok ważności konta?
    Date: Thu, 06 Nov 2014 07:56:58 +0100

    On Thu, 06 Nov 2014 00:45:48 +0100, Krystek <s...@k...art.pl>
    wrote:

    >Grrr, doładowałem szybkim transferem za 5-taka tę moją "Lubię to!" na
    >karcie SIM, potem zmieniłem w panelu taryfę na "Play Fresh Darmowe
    >rozmowy i SMS" i ni chu... - pokazuje:

    >WTF? Co jest grane?
    >
    >Czy jedynie oferta pre-paid "Play na Kartę Rok Ważności Konta" oferuje
    >teraz rok ważności konta? A inne oferty, na które można zmigrować już
    >nie mają tej opcji? Te, o których wspomina wzmiankowana tabela:
    ><http://www.play.pl/pomoc/karta/formalne/zestawieni
    e/archiwum.html> z
    >roczną ważnością konta?
    >
    >I czy znów będę musiał doładować konto przed zmigrowaniem na "Play na
    >Kartę Rok Ważności Konta", żeby mi się czas ważności konta odświeżył?

    http://forumplay.pl/showthread.php/6765-FAQ-Taryfy-p
    lay-fresh-z-roczn%C4%85-wa%C5%BCno%C5%9Bci%C4%85-kon
    ta
    Tylko te 3 taryfy posiadają roczną ważność konta. W play zasada jest
    taka że zmiana taryfy powoduje skrócenie ważności konta przeważnie do
    14 dni na wychodzące, chyba że przed zmianą było mniej to zostaje ta
    data. Nie dotyczy zmian taryfy w ramach tych z roczną ważnośćią konta
    gdzie data pozostaje taka sama.
    Jeśli zmieniłeś taryfę na którąś z roczną ważnością konta wystarczy
    teraz doładować za 5zł i będziesz miał wychodzące na rok.