  • Data: 2014-11-06 13:29:48
    Temat: Re: Pre-paid w Play i rok ważności konta?
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.11.2014 Krystek <s...@k...art.pl> napisał/a:

    > Grrr, doładowałem szybkim transferem za 5-taka tę moją "Lubię to!" na
    > karcie SIM, potem zmieniłem w panelu taryfę na "Play Fresh Darmowe

    Bo AFAIR trzeba było odwrotnie, najpierw zmienić taryfę (czas ważności
    się nie zmienia) a potem doładować- przedłuży o rok.

    > rozmowy i SMS" i ni chu... - pokazuje:

    A jaką taryfę pokazuje? Jak docelową, to daj mu szansę
    i odżałuj ponownie piątaka.

    > Czy jedynie oferta pre-paid "Play na Kartę Rok Ważności Konta" oferuje
    > teraz rok ważności konta? A inne oferty, na które można zmigrować już

    Nie, osobiście posiadam "Fresh- darmowe rozmowy i sms w Play"
    i jak najbardziej mam roczbą ważność konta.

    > I czy znów będę musiał doładować konto przed zmigrowaniem na "Play na
    > Kartę Rok Ważności Konta", żeby mi się czas ważności konta odświeżył?

    Nie przed, tylko po.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.