  • Data: 2009-12-10 13:17:57
    Temat: Re: Prawko - mam!
    Od: Lukasz Baranski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 20:27, "Marcin" <a...@i...pl> wrote:

    > Zle slyszales.

    Potwierdzam zle slyszenie. Kara to mandat 500zl jak nie masz prawka
    wogole lub 300zl jesli brakuje ci odp. kategorii (np masz B, a nie
    masz A).
    I lepiej miec kogos, kto w razie czego odstawi moto po ew.
    zatrzymaniu, inaczej dojda koszty holowania i postoju na parkingu
    policyjnym.
    To byla wersja lajtowa. Wersja hard robi sie po wypadku, gdzie do tego
    co powyzej dochodzi ubezpieczalnia, ktora z racji braku uprawnien do
    kierowania pojazdem odmawia wyplaty odszkodowania i koszty wypadku
    pokrywasz z wlasnej kiesy. Oczywiscie bez wzgledu na to, co stanie sie
    na drodze, wypadek jest z twojej winy.

    Mimo to i tak latalem przed zdobyciem uprawnien ;)

    Pozdro,
    L.
    __
    Lukasz B.