  • Data: 2009-12-11 10:55:54
    Temat: Re: Prawko - mam!
    Od: DrFugazi <d...@n...drfugazi.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    PB pisze:

    > Mając zdany egzamin a nie majac dokumentu - masz uprawnienia. Mandat
    > 50 zl za niemanie swistka przy sobie. Amen...

    A to nie jest prawda. Dokumentem potwierdzającym nabycie uprawnień jest
    Prawo Jazdy. Nie egzamin, nie zaświadczenie o jego zdaniu a właśnie PJ.
    Więc dopóki PJ nie jest wydane to nie masz uprawnień. Jak już jest
    wydane i sobie leży w WK albo w domu to jest jak wyżej. Ale jest coś
    takiego jak data wydania i jak ktoś się uczepi i ją porówna z datą
    zdarzenia na drodze to może być kiepsko.

    Zdrówka
    --
    DrFugazi & Suzuki GSX 1300R Hayabusa
    --- http://moto.drfugazi.eu.org/ ---