  • Data: 2009-12-09 12:16:53
    Temat: Re: Prawko - mam!
    Od: WITO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Gru, 12:26, Nikanor <p...@g...com> wrote:
    > 1) Znajdź mi jedno zdjęcie DeGaulle'a w filcowej czapce.
    > 2) Jeśli uważasz, że teraz już będziesz mógł przestać kręcić głową, to
    > się bardzo mylisz. Teraz to dopiero zaczniesz.
    > 3) Gratulacje!
    > --
    > Nikanor [DL650, DR350, Agility125]

    1. No dobrze poprawię się. Czapka a la DeGaulle, tyle, że filcowa. Czy
    to coś zmienia?

    @jesz-nie jeździłem bez prawka, tyle co na kursie. uczyłem się za to
    jeździć, a nie zdawać egzamin ;-) Tego ostatniego tylko przez 4
    ostatnie godziny. dzeiń przed i w dniu egz.
    @scibor1 - To chyba urban legend, ale przekonałeś mnie. Podjadę po
    paliwo, zatankuję do pełna, zatykam rurę i niech czeka do wiosny.
    @Lukasz Baranski - przelecialem na żółtym i zgubiłem egzaminatora na
    dobre 2 krzyżówki. Ale wytłumaczyłem, dlaczego tak zrobiłem i przyjął.

    pzdr
    WITO