  • 1. Data: 2009-03-29 08:48:44
    Temat: Prawko jazdy na motocykl
    Od: Kaziu_KTM 620 LC4 <marcin_pol@_NOSPAM_interia.eu>

    Witam, mam jedno pytanie prawo jazdy na motor można mieć od 18 czy 21 roku
    życia?? Wszędzie co innego piszą co innego mówią. Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-03-29 09:15:47
    Temat: Re: Prawko jazdy na motocykl
    Od: "RobertB" <r...@n...pl>

    > Witam, mam jedno pytanie prawo jazdy na motor można mieć od 18 czy 21 roku
    > życia?? Wszędzie co innego piszą co innego mówią. Pozdrawiam.

    wyrtarczy poszukać !

    w google 1 pozycja wyszukiwania

    http://www.scigacz.pl/Uprawnienia,do,prowadzenia,mot
    ocykla,257.html

    Pozdrawiam
    rOBCIo

  • 3. Data: 2009-03-29 10:43:06
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

    > wyrtarczy poszukać !
    >
    > w google 1 pozycja wyszukiwania
    >
    > http://www.scigacz.pl/Uprawnienia,do,prowadzenia,mot
    ocykla,257.html

    A nie szybciej poprostu odpowiedzieć że od 18-tego

    Sory , ale cześć z was leczy tu jakieś kompleksy....

    pozdr.
    Muti

  • 4. Data: 2009-03-29 11:30:29
    Od: Seba <s...@g...pl>

    > wyrtarczy poszukas !

    Userowi ze smigacza przywaliles linkiem do portalu, z ktorego przybyl
    - piekne to :)

    Sebastian S.

  • 5. Data: 2009-03-29 13:48:38
    Od: "RobertB" <r...@n...pl>

    > A nie szybciej poprostu odpowiedzieć że od 18-tego

    A ty przeczytałeś wszystko na tej stronie ;)

    > Sory , ale cześć z was leczy tu jakieś kompleksy....

    No i co się tak napinasz ... jeszcze ci "żyłka pęknie" :))

    Pzdr
    rOBCIo

  • 6. Data: 2009-03-29 17:17:04
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Seba pisze:

    > Userowi ze smigacza przywaliles linkiem do portalu, z ktorego przybyl
    > - piekne to :)

    kto mieczem wojuje ten od miecza ginie :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-03-30 07:08:50
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "RobertB" <r...@n...pl> wrote in message

    > A ty przeczytałeś wszystko na tej stronie ;)

    > No i co się tak napinasz ... jeszcze ci "żyłka pęknie" :))

    A moglbys, Robciu, tak bez napinania zapoznac sie z Netykieta i zaczac jej
    uzywac, np dp poprawnego cytowania? Z gory dzieki.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 8. Data: 2009-03-30 11:36:41
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Muti" <p...@i...pl> wrote:

    >Sory , ale cześć z was leczy tu jakieś kompleksy....

    Masz racje. Nie przychodz tu wiecej.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 9. Data: 2009-03-30 11:45:24
    Od: "Muti" <p...@p...media.pl>

    Użytkownik "Jacot" <j...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Masz racje. Nie przychodz tu wiecej.

    Chyba faktycznie tak zrobie - przyjemnego leczenia....

    Muti