  • 1. Data: 2009-03-28 19:31:36
    Temat: NTV650 - tylna guma
    Od: "Witold Romaniak" <w...@o...pl>

    Witam,

    NTV650 z 97 roku. Jezdze tylko po miescie, tylko latem i 90% jak jest sucho.
    Jezdze spokojnie i amatorsko. Jezdze malo.

    Potrzebuje oponke, ktora nie musi byc ani tania ani trwala, za to musi bardzo
    dobrze trzymac, zwlaszcza na tym mokrym, bo na suchym sobie radze.

    Obecnie mam Shinko 150/10-17 sport master i jestem z niej mocno niezadowolony
    jesli chodzi o przyczepnosc na mokrym. No ale ona ma juz swoje lata.

    Co polecicie na zamianke?

    WR

  • 2. Data: 2009-03-28 22:11:05
    Temat: Re: NTV650 - tylna guma
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 28 Mar 2009 20:31:36 +0100, Witold Romaniak
    <w...@o...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    >
    > Obecnie mam Shinko 150/10-17 sport master i jestem z niej mocno
    > niezadowolony jesli chodzi o przyczepnosc na mokrym. No ale ona ma juz

    Ja używam bridgestonów BT-45, nieźle na mokrym tryzmają, dużo lepiej od
    bliżej nieokreśloengo zużytego cholerstwa które miałem zaraz po zakupie :-)

    > WR
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 3. Data: 2009-03-28 22:55:06
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    Użytkownik "Witold Romaniak" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co polecicie na zamianke?
    >
    > WR

    ja mam Pirelli DIABLO STRADA przelecialem na nich ok 6 tyś km głownie w
    deszczu (mialem pecha do pogody) i nie bylo klopotów z przyczepnością więc
    chyba sa ok moge smialo polecic

    --
    Pawel L.
    HONDA XL 125, KTM LC4 640

  • 4. Data: 2009-03-28 23:51:34
    Od: zarafiq <z...@p...onet.pl>

    Witold Romaniak wrote:
> [...]
    >
    > Potrzebuje oponke, ktora nie musi byc ani tania ani trwala, za to musi bardzo
    > dobrze trzymac, zwlaszcza na tym mokrym, bo na suchym sobie radze.

    Ja niedawno zmieniłem Pirelli Sport Demon na Dunlop Roadsmart i odczułem
    sporą różnicę na korzyść Dunlopa.

    Pozdrawiam,
    zarafiq (NT400)

  • 5. Data: 2009-03-29 08:54:33
    Od: "pawel" <p...@o...eu>

    no to kolega nadal bedzie mial dylemat :)

    --
    Pawel L.
    HONDA XL 125, KTM LC4 640