  • 1. Data: 2009-03-28 20:57:08
    Temat: HD-Glupie pytanie
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Witam.Głupie pytanie:
    Macie moze jakies namiary na strony ( polsikie) gdzie mozna by poczytać jakies
    testy motorów HD z lat 90? + dane techniczne?.
    Szukalem i szukalem....i w stosunku do japończyków to jakios ubogo o dane o
    ktore mi chodzi.
    --
    krzysiek

  • 2. Data: 2009-03-28 21:03:15
    Temat: Re: HD-Glupie pytanie
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    krzysiek pisze:
> [...]
    > testy motorów HD z lat 90? + dane techniczne?.
    > Szukalem i szukalem....i w stosunku do japończyków to jakios ubogo o dane o

    Tego sie nie testuje, tym sie po prostu jezdzi :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-03-28 21:17:55
    Od: "krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Jak już zapali:):).
    Nie-ok jest....pali pali:)..jak się Go ładnie poprosi

  • 4. Data: 2009-03-28 21:58:25
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    krzysiek pisze:
    > Jak już zapali:):).
    > Nie-ok jest....pali pali:)..jak się Go ładnie poprosi

    Ani ja ani zaden z moich kumpli na ten problem nie narzekamy. Ale widze
    ze Ty nastepny teoretyk - plakacista.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-03-29 17:15:12
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 28 Mar, 23:17, "krzysiek" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    No ale to jednak są maszyny dla wybranych. Jechałem dzisiaj drogą
    krajową za człowiekiem na sportsterze. Po kilku minutach bolało już od
    samego patrzenia. Gdyby to mnie tak trząchało przez godzinę to by mi
    kręgosłup przez dupe wyszedł.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 6. Data: 2009-03-29 18:45:06
    Od: "Swiety Jimmie" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nikanor <p...@g...com> napisał(a):

    > No ale to jednak sa maszyny dla wybranych. Jechalem dzisiaj droga
    > krajowa za czlowiekiem na sportsterze. Po kilku minutach bolalo juz
    > od
    > samego patrzenia. Gdyby to mnie tak trzachalo przez godzine to by mi
    > kregoslup przez dupe wyszedl.

    Czy ja wiem... Ja w normalnych warunkach nigdy nie narzekalem. Serio mowie,
    bez jakiegos przechwalania sie. Kilka razy faktycznie dostalem wycisk, ale
    bylo to po tak gownianych drogach, ze jadacy ze mna na "normalnych" ;-)
    motocyklach kleli na czym swiat stoi.

    Faktem jest, ze mam z tylu nieseryjne amortyzatory z progresywnymi
    sprezynami, ale na normalnych tez troche jezdzilem i wiele gorzej nie bylo.
    Moze po prostu nie mialem okazji sie "rozpuscic" jezdzac wiecej "normalnymi"
    motocyklami.

    Pozdr,
    Swiety Jimmie, Lodz
    IMZ "Mephisto" & XL "Black Peanut"
    www.jimmie.motocykle.org

  • 7. Data: 2009-03-30 04:57:58
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 3/29/09 7:15 PM, Nikanor wrote:

    > No ale to jednak są maszyny dla wybranych. Jechałem dzisiaj drogą
    > krajową za człowiekiem na sportsterze.
    > Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

    bo to nie byl czlowiek tylko terminator, nie znasz sie :-)

    sil

  • 8. Data: 2009-03-30 06:33:26
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Nikanor"

    No ale to jednak są maszyny dla wybranych. Jechałem dzisiaj drogą krajową za
    człowiekiem na sportsterze. Po kilku minutach bolało już od samego
    patrzenia.

    I jak ??? Udala sie wycieczka rowerowa??? :)

    Tytus

  • 9. Data: 2009-03-30 08:31:25
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Nikanor pisze:

> [...]
    > krajową za człowiekiem na sportsterze. Po kilku minutach bolało już od
    > samego patrzenia. Gdyby to mnie tak trząchało przez godzinę to by mi

    Na szczescie nie wszyscy to Ty :)
    Snujesz teorie na podstawie jednostkowego przypadku, usiadz, przejedz
    sie, a jeszcze sie zdziwisz. Koledzy na armaturach po dluzszej trasie sa
    podobnie zmeczeni jak ja albo podobnie nie zmeczeni jak ja czy kumpel na
    transalpie. Tyle z obserwacji. A siedzi sie u nich, ze ho ho a moze i
    lepiej, jak na anapie przed telewizorem :) Inna sprawa, ze nie lubie i w
    ogole nie ogladam tv :P

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 10. Data: 2009-03-30 17:21:53
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    Ozz <o...@t...pl> napisał(a):
    > A siedzi sie u nich, ze ho ho a moze i
    > lepiej, jak na anapie przed telewizorem :)

    IMHO najmniej ergonomiczna pozycja z mozliwych. Caly ciezar tulowia wraz z
    przeciazeniami i urazami od wertepow spoczywa na kregoslugie ledzwiowym i
    kosci ogonowej. Nie bylem w stanie wytrzymac na armaturze dluzej niz pol
    godziny jazdy.

    --
    primuss
    FZ6n