  • 1. Data: 2009-03-28 19:17:26
    Temat: Fiszki do yamahy XV125?
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Witam,

    Czy ktoś wie gdzie można znaleźć fiszki do Virago 125? Katalogi które
    znajduję, zawierają tylko XV250, a chciałbym sprawdzić czy króciec ssący
    w obu modelach jest identyczny.

    PS: www.riders.pl gdzie mogą być fiszki niestety aktualnie nie działa.
    Na ścigacz.pl też nic nie znalazłem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-03-28 19:22:06
    Temat: Re: Fiszki do yamahy XV125?
    Od: n...@s...com

    On Sat, 28 Mar 2009 20:17:26 +0100, Piotr Rezmer

    moze tu
    http://www.bikebandit.com/yamaha-motorcycle-parts-19
    95/oem-parts

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 3. Data: 2009-03-28 19:55:34
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    n...@s...com pisze:

    > moze tu
    > http://www.bikebandit.com/yamaha-motorcycle-parts-19
    95/oem-parts

    Niestety nie. Wygląda na to że XV125 nigdy nie było za oceanem.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2009-03-28 21:03:02
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Piotr Rezmer wrote:
    > Czy ktoś wie gdzie można znaleźć fiszki do Virago 125? Katalogi
    > które znajduję, zawierają tylko XV250, a chciałbym sprawdzić czy
    > króciec ssący w obu modelach jest identyczny.

    http://www.oemmotorparts.com/oem3.asp?M=Yamaha&T=XV%
    20VIRAGO%20%20125

    ?

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville

  • 5. Data: 2009-03-28 21:19:39
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Marcin Gardeła pisze:

    > http://www.oemmotorparts.com/oem3.asp?M=Yamaha&T=XV%
    20VIRAGO%20%20125

    Dzięki, strzał w dziesiątkę. Niestety wygląda na to, że króćce ssące w
    250 i 125 są różne. Trudno, będę musiał dłużej polować

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2009-03-29 00:23:24
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Dzięki, strzał w dziesiątkę. Niestety wygląda na to, że króćce ssące w
    > 250 i 125 są różne. Trudno, będę musiał dłużej polować

    A szukasz do Xv250 czy 125?. Jeśli 125 to mam taki nowy
    4RF-13586-01. Do 250 miałem ale już sprzedany. Podeślij mi fotki z
    wymiarami poszukiwanego króćca, ostatnio dopasowywałem do TT350.
    Pamiętam chyba wiele lat temu poratowałeś mnie boczkami do XV250- nie
    mylę się?

    --
    AL F650 & LC4

  • 7. Data: 2009-03-29 08:00:37
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    Andrzej Luczak pisze:

    > A szukasz do Xv250 czy 125?. Jeśli 125 to mam taki nowy
    > 4RF-13586-01. Do 250 miałem ale już sprzedany.
    Szukam do XV250
    Podeślij mi fotki z
    > wymiarami poszukiwanego króćca, ostatnio dopasowywałem do TT350.

    Spróbuję zdobyć oryginalny, Kuczu zaoferował się z pomocą. Boję się
    dopasowywać inne króćce, podejrzewam że zastosowanie minimalnie innej
    konstrukcji może obniżyć osiągi silnika, który i tak jest mały.
    > Pamiętam chyba wiele lat temu poratowałeś mnie boczkami do XV250- nie
    > mylę się?

    Pewnikiem to ja :)

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 8. Data: 2009-03-29 09:03:54
    Od: luzur <l...@o...pl>

    Podlacze sie :)

    Nigdzie nie moge znalsc fiszek do MTX 80...

    MTX50 jest w wielu katalogach a MTX80 nigdzie...

    Jest na to jakies wytlumaczenie ?

    Pozdrawiam.