  • Data: 2012-12-13 21:27:55
    Temat: Re: Prawdy i mity lustrzanek
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-13 20:50, Marek pisze:

    > I pewnie mniejsze gabaryty. Czy w czymś ustępują lustrzankom?

    Ja to bym się czepił tych gabarytów, ale od drugiej strony,
    dobre szkła do większych matryc nie są jakieś super małe i lekkie,
    przydaje się dobry, wygodny uchwyt.
    Co do AF - w lustrach może i szybszy, za to mniej dokładny. Mój
    Olek może nie nadaje się najlepiej do zdjęć wymagających śledzącego
    AF, za to można przy nim zapomnieć o błędach FF/BF. Nie da się
    tego powiedzieć o lustrzance Canona.