  • Data: 2010-03-13 21:31:19
    Temat: Re: Prawdopodobienstwo zainfekowania... w sieci
    Od: ref <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "Artur Frydel" 15bwfolvrifk2$....@b...dyndns.org

    > Przez przeglądarkę to chyba z zarażonych pornostron. :)
    > Chyba, bo ja takich zwykle nie oglądam i wirusów też nie oglądam zbyt często. :)
    >
    > Natomiast każde (ale ja tam bywam rzadko i moje rewelacje niekoniecznie
    > są świeże) moje wejście na pornostronę kończy[ło] się ,,zawirusowaniem''.
    > Nie są to jakieś szczególnie niebezpieczne wirusy czy inne robaki, ale
    > zazwyczaj są bardzo płodne -- penflaszki roznoszą je później w świat bez trudu...
    Tiam.
    No to tak konkretnie, jakieś linki do opisów wirusów, które
    rozprzestrzeniają się przez dziury w firefox lub IE z bieżącymi
    uaktualnieniami podczas *oglądania* stron bez instalowania dodatkowych
    'kodeków' (by obejrzeć filmy z naszej strony zainstaluj blablabla.exe)
    tudzież uruchamiania ActiveXów.