  • Data: 2010-03-14 15:45:23
    Temat: Re: Prawdopodobienstwo zainfekowania... w sieci
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "ref" hnh1uu$oae$...@n...onet.pl

    > Jak zwykle. Mnóstwo słów, zero konkretów.
    > Niby twierdzisz, że każde Twoje wejście na pornostronę kończy[ło] się
    > "zawirusowaniem", ale jakoś konkretnej nazwy takiego wirusa już nie
    > jesteś w stanie podać.

    To idź do konkretnych. :)

    Nie niemal -- dokładnie KAŻDE wejście na porostronę kończyło się wrzaskiem
    ZoneAlarmu! Raczej nie kończyło, ale skutkowało! Wirusy gnieździły się na
    dysku i w RAMkach. Anulowanie (aportowanie) tasku niewiele dawało, gdyż
    program w mgnieniu oka odradzał się. Skasowanie z dysku chodzącego zadania
    było trudne -- pomagał zazwyczaj Unlocker.

    Może chcesz adresy czystych stron? Proszę bardzo -- domai.com jest czysta.
    Stamtąd prowadzą linki do czystych, a z nich różnie -- bywa, że po iluśtam
    krokach dochodzi się do jakiejś porno. Im ohydniejsze zdjęcia, tym większa
    szansa na wirusa. Domai ma ładne fotki, więc i wirusów tam nigdy nie znalazłem.

    Obok tej strony miałem masę ładnych, czasami płatnych (mnie wpuszczano kiedyś
    legalnie bezpłatnie -- ale to było dawno i teraz raczej ;) nie wpuszczają)
    stron z rozebranymi dziewczynami. Chamskich porno nie oglądam -- nie mam
    takiego upodobania.

    Wirusy łatwo przechodziły na penflaszki, gdzie były szybko namierzane przez
    mnie, gdyż u mnie kiedyś każdy folder miał swoją ikonę i zaburzenie tego
    zjawiska było widoczne natychmiast a wirusy właśnie zaburzały ikonografię. ;)
    Żaden taki wirus (czy robak lub koń trojański) nie forsował ZoneAlarmu.
    Większość łapała się poprzez samo oglądanie tych stron -- bez świadomego
    uruchamiania czegokolwiek. W większości wypadków wchodziłem na te strony
    tylko po to, aby zobaczyć na własne oczy mechanizm infekowania, czy raczej
    łatwość infekowania, bo samego mechanizmu nie namierzałem -- nie chodzę po
    tych stronach i jest to (i chodzeniem, i same strony, i wirusy tego typu)
    dla mnie tylko ciekawostką.

    Znam dziesiątki czystych i ładnych stron prezentujących ,,skórę'' ludzką.
    Dobre strony są w kilku wydaniach -- w tym i w wydaniu tak spreparowanym,
    że stronę ściąga się całą spakowaną do ZIPa i ogląda w offline. (czasem
    za ZIPa trzeba zapłacić)

    Dobre strony zawierają nawet czyste wygaszacze (SCR i EXE lub spakowane
    do ZIPa MSI bądź same MSI) -- potencjalne nosicielstwo. :) I ja to ściągam,
    sprawdzam na dziesiątki metod i uruchamiam -- zawsze są to czyste pliki.

    Po co komu zawirusowane strony i takież pliki -- nie wiem. :)

    Po konkrety zawirusowanych stron porno -- nie do mnie.
    Ale weź sobie na oko najohydniejszą -- i zobacz. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'