  • 41. Data: 2004-01-25 14:12:53
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 14:44:54 +0100, f...@i...pl wrote:

    >A zatem czy wg Ciebie nie ma zadnego gornego limitu zadan TPSA.
    >Gdy powiedza: placcie po 10K$ za Mbps i co drugi tydzien polerujcie nam
    >buty, to MAN'y tez powinny sie na to zgadzac ?

    ależ oczywiście że jest, ta górna granica to jest granica że MANowi
    nie będzie się opłacało za styk zapłacić i powie swoim klientom:
    "sorry, ale za te pieniądze jest to co jest"

    >Przez takich jak Ty cala nasza Polska jest wlasnie taka jaka jest
    >czyli beznadziejna !

    Marks i Engels sądzili tak samo :P

    >ale Ci klienci dostepowi juz placa TPSA za wybodowana siec.

    proponuje poczytać umowe na nerowstrade/InternetDSLa/Polpak, tam jest
    dokładnie napisane za co płacą klienci TPSA

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 42. Data: 2004-01-25 14:30:59
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Szymon Sokół na pl.internet.polip:

    > A nie wydaje się Wam obydwu, że uczelnie, na których te serwery stoją,
    > mogą jakby mieć coś do powiedzenia w tej sprawie?

    Czekaj. Sugerujesz, że serwery te stoją tam ot tak, bez zgody odpowiednich władz
    tychże uczelni, lub że ewentualne cofnięcie takiej zgody nie wpłynie na ich
    funkcjonowanie w tych miejscach? (oczywiście wiem: uczelnie <> MAN-y).

  • 43. Data: 2004-01-25 14:31:54
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 14:41:43 +0100, f...@i...pl wrote:

    >trzy !

    allegro płaci będąc klientem PozMan-u płaci bezpośrednio
    telekomunikacji polskiej za łacze ???
    jeśli tak to przepraszam :P

    >ale takie POL34 ma klientow koncowych

    może jakieś przykłady ???

    bo jak dla mnie klient końcowy to użyszkodnik usługi telewizji
    kablowej, SDI, nerwostrady, InternetDSLu (chodziaż w tym ostatnim
    wypadku zdarzają się również podmioty nie będące klientami końcowymi)

    >alez oni (MANy) maja wlasna siec dostepowa i to duza...

    wskaż mi osiedle (nie mówie o mieście) w którym Man podłacza klientów
    końcowych przy użyciu swojej sieci dostępowej na zasadach podobnych do
    TPSA (SDI, neo+)

  • 44. Data: 2004-01-25 14:34:19
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On Sun, 25 Jan 2004 14:45:21 +0100, f...@i...pl
    <f...@i...pl> wrote:

    > cudowne :)))))))))))))))

    RFC 1925:

    With sufficient thrust, pigs fly just fine. However, this is not
    necessarily a good idea. It is hard to be sure where they are
    going to land, and it could be dangerous sitting under them as
    they fly overhead.

    .r
    _____________
    robert rędziak jid: rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL GK Śnieżka ST
    i'm gonna send him to outer space, to find another race

  • 45. Data: 2004-01-25 14:39:13
    Od: " Mistrzu" <m...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "futszaK" napisał:

> [...]
    > część tej kasy oddadzą dla TPSA za to że ci klienci mają dostep do
    > klientów znajdujących się w sieci dostępowej wybudowanej ZA PIENIĄDZE

    W dużej części swoją sieć tepsa otrzymała za darmo, w prezencie,
    nie płacąc za to grosza. Przykładem są społeczne komitety, które
    budowały kilometry sieci i musiały je za darmo przekazać.
    Tak samo traktowane były spółdzielnie mieszkaniowe budujące nowe osiedla.

    pozdrawiam
    M.

  • 46. Data: 2004-01-25 14:53:36
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 15:39:13 +0100, " Mistrzu"
    <m...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >budowały kilometry sieci i musiały je za darmo przekazać.
    >Tak samo traktowane były spółdzielnie mieszkaniowe budujące nowe osiedla.

    to było kilkanaście lat temu a rozwój teleinformatyki mamy
    niesamowity, ile jeszcze będziemy na ten temat pisać ???

  • 47. Data: 2004-01-25 14:55:49
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Sun, 25 Jan 2004 14:58:30 +0100, f...@i...pl wrote:

    >No i co tacy 2Mbps'owcy moga zaoferowac ?

    na takim łaczu można podłaczyć więcej klientów _KOŃCOWYCH_ co ma
    niejedna sieć metropolitarna

  • 48. Data: 2004-01-25 15:06:57
    Od: "gito" <g...@c...pl>

    > na takim łaczu można podłaczyć więcej klientów _KOŃCOWYCH_ co ma
    > niejedna sieć metropolitarna

    a co to ma do rzeczy znam osobiscie siec (pomagalam konfigurowac), gdzie sdi
    bylo dzielone na 25 osob

    moze inny tok tej dyskusji nadac
    wszyscy napewno zauwazyli ze tpsa robi wszystko zeby weliminowac posrednikow
    (lokalnych isp)
    Podwyzszaja ceny o kilkaset procent, wydluzaja czas rozpatrzenia podania
    nawet do 3-4 miesiace
    a sma czas realizacji trwa baaardzo dlugo.
    Sama dzierzawa studzienek to juz naprawe olbrzymi problem, podczas gdy w
    wiekszosci przypadkow
    studzienki te byly za darmo przekazywane tpsa na wslasnosc przez
    miasta/gminy.

    Moze ktos ma pomysl, co z tym zrobic skoro mowiece, ze MAN`y powinny zostac
    tylko przy laczac
    dla osrodkow naukowych. A narazie z posuniec tpsa wynika ze to wlasnie one
    sa najwieksza
    konkurencja. Tym bardziej ze w wielu miastach niema innych operatorow
    majacych lacze
    nie od tpsa.

  • 49. Data: 2004-01-25 15:13:39
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl>

    [...]

> [...]
    > one sa najwieksza
    > konkurencja. Tym bardziej ze w wielu miastach niema innych operatorow

    Mysle jednak, ze tam gdzie jest jakis MAN, tam tez docieraja inni
    operatorzy.
    W takiej sytuacji siec osiedlowa moze zrezygnowac z TPSA i pojsc do kogos
    innego.

    Ale z drugiej strony - sieci osiedlowe czasto zwracaja sie do tego
    operatora,
    u ktorego lacze jest najtansze nie zawsze zwracajac uwage na jakosc. Wiadome
    jest, ze MANy moga zaoferowac lacza tansze niz operator komercyjny (z
    powodow o ktorych pisalem pare postow wczesniej)

    Michal

  • 50. Data: 2004-01-25 15:36:23
    Od: Goblin <g...@p...pl>

    > Przepraszam, ale gora do pana czy pan do gory. jak telewizja nie bedzie
    > miala klientow (ogladajacych) to bedzie po grzyba.

    mowisz 'klientow' tak jakby to bylo komercyjne przedsiewziecie ktore ma
    trzaskac kase... odbiorcow i tak bedzie miala, najwyzej beda to ci
    ktorzy maja dostep do pol-34, sama PG ma x domow studenckich gdzie jest
    kupa "klientow" na ta niekomwrcyjna usluge swiadczona w ramach
    dzialalnosci edukacyjnej, treszta na inauguracji zaznaczono ze widza
    mozliowsc wspolpracy chocby z sieciami osiedlowymi.

    --
    - Radoslaw 'Goblin' Pieczonka