    From: futszaK <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Prawda o POL-34
    Date: Sun, 25 Jan 2004 15:31:54 +0100

    On Sun, 25 Jan 2004 14:41:43 +0100, f...@i...pl wrote:

    >trzy !

    allegro płaci będąc klientem PozMan-u płaci bezpośrednio
    telekomunikacji polskiej za łacze ???
    jeśli tak to przepraszam :P

    >ale takie POL34 ma klientow koncowych

    może jakieś przykłady ???

    bo jak dla mnie klient końcowy to użyszkodnik usługi telewizji
    kablowej, SDI, nerwostrady, InternetDSLu (chodziaż w tym ostatnim
    wypadku zdarzają się również podmioty nie będące klientami końcowymi)

    >alez oni (MANy) maja wlasna siec dostepowa i to duza...

    wskaż mi osiedle (nie mówie o mieście) w którym Man podłacza klientów
    końcowych przy użyciu swojej sieci dostępowej na zasadach podobnych do
    TPSA (SDI, neo+)

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!