  • Data: 2004-01-25 15:37:43
    Temat: Re: Prawda o POL-34
    Od: futszaK <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 25 Jan 2004 16:06:57 +0100, "gito" <g...@c...pl> wrote:

    >a co to ma do rzeczy znam osobiscie siec (pomagalam konfigurowac), gdzie sdi
    >bylo dzielone na 25 osob

    ja znam taką w której na SDI+OnetKonektSatelita wisi 30 a to dlatego
    że TPSA odesłała na drzewo (BMT na Polpak)

    >wszyscy napewno zauwazyli ze tpsa robi wszystko zeby weliminowac posrednikow
    >(lokalnych isp)

    bo jest już w stanie sama obsłużyć klienta końcowego, wcześniej takich
    możliwości nie miała

    >Podwyzszaja ceny o kilkaset procent, wydluzaja czas rozpatrzenia podania
    >nawet do 3-4 miesiace

    zmieniła regulamin SDI, już nie można udostępniać poza lokal

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!