  • 31. Data: 2010-09-04 07:28:23
    Temat: Re: Prawda czy mit? zdalna aktywacjawyłączonego telefonu...
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Remek"
    >Przestań wypisywać bzdury.

    Jesteś przeuroczy. :-)

    >Poducz się i może zrozumiesz o co chodzi. Ja nie
    >będę tu pisał wykładów. Ci co znaja się na działaniu urządzeń
    >elektronicznych wiedzą co to potoczne "czuwanie", lub tryb standby.

    Napieraj. Co ma do tego zegar i kalendarz. Z uwzględnieniem
    podtrzymania.

    >Ty tego
    >nmie wiesz i wypadasz na buraka. Wyskakujesz bez sensu jak głupek z konopii.

    Tia. Remek - profesjonalny i uprzejmy jak zawsze.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 32. Data: 2010-09-04 10:53:57
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" napisał:

    > Napieraj. Co ma do tego zegar i kalendarz.

    Ma. Tylko Ty tego nie wiesz. Książka do ręki, lub Google i czytać, czytać.
    Jak juz zrozumiesz to wróc i spróbuj dyskutować na argumenty. Dla mnie EOT.

    Remek

  • 33. Data: 2010-09-04 14:00:39
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Remek"
    >Ma. Tylko Ty tego nie wiesz.

    Napieraj. Wyłączasz telefon, włączasz, zegar i kalendarz pracują
    właściwie.
    Pokaż mi jak z tego wynika, że telefon przechodzi w stan czuwania, a nie
    wyłącza sie. Uwzględnij podtrzymywanie zegara przez osobne źródło
    napięcia.
    No, chyba że tak sobie napisałeś głupotę i nie potrafisz się do tego
    teraz przyznać. Ale to w twoim przypadku nic nowego.

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 34. Data: 2010-10-05 12:23:51
    Od: r...@m...com

    > Troche uciazliwe, bo musialby operator ciagle nadawac te
    > komunikaty, zeby sie wstrzelic w okres nasluchiwania.
    > Choc w sumie czemu nie - wpisze w komputer i moze nadawac co
    > sekunde.
    > A i baterie tez by obciazalo, no i niektorzy by pewnie zauwazyli ze
    > wylaczony telefon co pewien czas bierze spory prad.

    Albo inna możliwość, technicznie jak najbardziej możliwa:

    Decyzja o inwigilowaniu telefonu musi być podjęta w czasie gdy jest włączony i
    w zasięgu sieci.
    Wówczas operator zdalnie aktualizuje soft w telefonie w taki sposób, że po
    przytrzymaniu przycisku "power" - wyłączyłby się jedynie wyświetlacz, dzwięk i
    podświetlenie klawiatury, by sprawić wrażenie wyłączenia telefonu, który byłby
    nadal aktywny.