  • 21. Data: 2010-09-03 06:01:09
    Temat: Re: Prawda czy mit? zdalna aktywacjawyłączonego telefonu...
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Remek"
    >baterii
    >
    >Jak to się ma do mjej korespondewncji?

    Zgadnij, durniu, kto napisał "Telefon również wyłącza się na "czuwanie"
    o czym świadczy choćby działajacy cały czas zegar i kalendarz."

    >Przestań się mądrować, bo nie masz zielonego nawet pojęcia o elektronice.

    Zabawny jesteś.

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 22. Data: 2010-09-03 07:35:02
    Od: tin <t...@o...pl>

    > Na 100% jest taka możliwość, korzysta z tego policja. Sam jestem ciekaw
    > jak to wygląda od strony technicznej. Pozdrawiam

    Taa oczywiscie ten tryb dziala tez bez bateri ...wszak w aparatach jest
    takie mautkie ogniwko ( akumulatorek ) do podtrzymania i to ON

    Ale po co tak podsluchiwac wszak kazdy wlaczony do sieci telewizor (
    glosnik dziala jak mikrofon ) nadaje :)

    Ludzie w XXI wieku wierzycie w zabobony ?

  • 23. Data: 2010-09-03 10:03:58
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 03.09.2010 DanW <m...@g...pl> napisał/a:

    > Na 100% jest taka możliwość, korzysta z tego policja. Sam jestem ciekaw
    > jak to wygląda od strony technicznej. Pozdrawiam

    Jaaasne. Jeśli to byłaby prawda to _KAŻDY_ wyłaczony telefon musiałby co
    jakiś czas się meldować, a jakoś tego nikt nie stwierdził, a wiele aparatów
    zostało zmodowanych i to dogłebnie przy okazji różnych poszukiwań zdejmowania
    simlock, sądzisz że nikt by tego kawałka kodu nie znalazł?
    Akurat mam w domu e61 której nikt od roku nie używał, niedawno mu ładowałem
    acu coby nie padł, ale przed ładowaniem go włączyłem i po roku jeszcze spokojnie
    wystartował. Jakby się miał meldować ze _sensownym_ interwałem to by dawno
    się rozładował.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 24. Data: 2010-09-03 11:08:16
    Od: r...@m...com

> [...]
    spokojnie
    > wystartował. Jakby się miał meldować ze _sensownym_ interwałem to by dawno

    Pamiętasz pagery?
    działało toto ze 4 miesiące na jednym paluszku AAA.
    (a tam był ciągły odbiór)
    Jak wiemy, zegar i kalendarz jest podtrzymywany przy wyłączonym telefonie.
    Jeśli zegar włącza tylko odbiornik np na 3 sekundy co minutę (tylko odbiornik,
    bez meldowania się-nadawania) jednak odbiornik jest w stanie odebrać polecenie
    zgłoszenia się danego IMEI i włączyć w cichym trybie aparat.

  • 25. Data: 2010-09-03 11:46:14
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 03.09.2010 r...@m...com <r...@m...com> napisał/a:

> [...]
    > bez meldowania się-nadawania) jednak odbiornik jest w stanie odebrać polecenie
    > zgłoszenia się danego IMEI i włączyć w cichym trybie aparat.

    I teraz _każdy_ bts na _całym_ świecie musiałby nadawać ten imei nonstop do
    skutku bo a nuz się wybudzi jakiś e61? Kto za to zapłaci?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 26. Data: 2010-09-03 12:20:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-03 13:46, Sergiusz Rozanski pisze:

    > I teraz _każdy_ bts na _całym_ świecie musiałby nadawać ten imei nonstop do

    Z całym światem to już sobie sam dopowiedziałeś. Przecież wystarczy
    tylko jedna sieć w kraju. Telefon będzie za granicą, to się nie włączy,
    trudno.

    > skutku bo a nuz się wybudzi jakiś e61? Kto za to zapłaci?

    W opisywanym przypadku do skutku non stop oznaczałoby 1 minutę.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2010-09-03 12:49:22
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 03.09.2010 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Z całym światem to już sobie sam dopowiedziałeś. Przecież wystarczy
    > tylko jedna sieć w kraju. Telefon będzie za granicą, to się nie włączy,
    > trudno.

    Jak to ma tak działać, że ma nie działać to po co to robić? Rozumiem że
    to ma służyć odpaleniu przypadkowego telefonu, który akurat wyłączony jest
    w pl, czy ma jeszcze jakieś inne zastosowanie? I ta cała misterna technologia
    opakowana w zmowie milczenia setek inżynierów, by 'zhakowanie' tego to
    było banalne wyjęcie baterii? (sprawdzić czy nie iphone ;)

    > W opisywanym przypadku do skutku non stop oznaczałoby 1 minutę.

    Świetnie, napiszę do PTC za ile mi na 1 minute wynajmą wszystkie bts-y w pl :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 28. Data: 2010-09-03 13:28:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-03 14:49, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Jak to ma tak działać, że ma nie działać to po co to robić? Rozumiem że

    To już się pytaj tych, co chcą taki telefon zdalnie włączyć -
    zakładając, że faktycznie się da.

> [...]
    > opakowana w zmowie milczenia setek inżynierów, by 'zhakowanie' tego to
    > było banalne wyjęcie baterii? (sprawdzić czy nie iphone ;)

    Nie dyskutuję o tym, czy to jest zaimplementowane, czy nie, tylko że
    jeśli jest, to używanie tego wcale nie jest tak nieopłacalne
    ekonomicznie jak sugerujesz.

    > Świetnie, napiszę do PTC za ile mi na 1 minute wynajmą wszystkie bts-y w pl :)

    Głupi argument, przecież nie potrzebujesz wynajęcia ich na wyłączność.

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2010-09-03 17:40:56
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" napisał:

    > Zgadnij, durniu, kto napisał "Telefon również wyłącza się na "czuwanie"
    > o czym świadczy choćby działajacy cały czas zegar i kalendarz."

    Przestań wypisywać bzdury. Poducz się i może zrozumiesz o co chodzi. Ja nie
    będę tu pisał wykładów. Ci co znaja się na działaniu urządzeń
    elektronicznych wiedzą co to potoczne "czuwanie", lub tryb standby. Ty tego
    nmie wiesz i wypadasz na buraka. Wyskakujesz bez sensu jak głupek z konopii.

    Remek

  • 30. Data: 2010-09-03 18:40:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 03 Sep 2010 10:03:58 GMT, Sergiusz Rozanski wrote:

    >Jaaasne. Jeśli to byłaby prawda to _KAŻDY_ wyłaczony telefon musiałby co
    >jakiś czas się meldować, a jakoś tego nikt nie stwierdził, a wiele aparatów

    Niekoniecznie meldowac.

    >zostało zmodowanych i to dogłebnie przy okazji różnych poszukiwań zdejmowania
    >simlock, sądzisz że nikt by tego kawałka kodu nie znalazł?

    Pytanie na ile doglebnie. Ze starych czasow pamietam ze glupie 8KB
    programu to bylo zajecie na dlugie zimowe wieczory.
    A dzis telefon ile sobie liczy ? Prostszy to pare MB.

    Poza tym mogloby to wspolpracowac ze sprzetem, i moze nawet trudno
    byloby sie zorientowac kiedy procedura startowa staje sie nienormalna.

    J.