  • 11. Data: 2010-09-02 14:00:57
    Temat: Re: Prawda czy mit? zdalna aktywacja wyłączonego telefonu...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <r...@m...com> 4...@n...onet.pl

    > "Operator może użyć specjalnego trybu, w którym, nawet wyłaczony
    > telefon, może uaktywnić tak, że nie będzie nic wyświetlał na ekranie,
    > ale będzie transmitował głos trafiający do mikrofonu". To tzw. tryb
    > emergency.

    ZTCP -- ten tryb uaktywniał właściciel telefonu, nie operator.
    Szef zostawiał (przez roztargnienie -- szefowie są przygłupami)
    telefon w tym trybie, aby móc spokojnie podsłuchiwać rozmowy
    prowadzone przez jego pracowników... :)

    Aparat telefoniczny sobie leżał pozostawiony na stole i odbierał
    samoczynnie telefony bez informowania kogokolwiek z otoczenia
    o tym, że właśnie się połączył z kimś...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2010-09-02 14:15:51
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" napisał:

    > No co ty. Jaka budowa komputera. Przecież komputer był "na
    > czuwaniu"!!!111jedenjedenjeden

    Poducz się trochę zanim zaczniesz pokazywać swoją ignorancję. Zegar w
    komputerze jest podtrzymywany przez baterię. Nawet nie wiesz co to praca
    zasilacza w "Standby". Dużo by pisać, ale miejce na naukę jest w szkole.
    Jednak, aby nauka coś dała trzeba mieć mózg, którego Tobie nie dostaje.

    Remek

  • 13. Data: 2010-09-02 14:48:49
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Remek"
> [...]
    >zasilacza w "Standby". Dużo by pisać, ale miejce na naukę jest w szkole.
    >Jednak, aby nauka coś dała trzeba mieć mózg, którego Tobie nie dostaje.

    Chłopczyku, ja rozumiem, że obce ci jeszcze są takie pojęcia, jak
    sarkazm, ale nie przejmuj się. Jeszcze kiedyś dorośniesz do nich.
    Potem może dorośniesz do słowa analogia i zastanowisz się nad budową
    swojej komórki. (dla ułatwienia dodam, że współczesne komórki nie tracą
    ustawień zegara nawet po wyjęciu baterii).

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 14. Data: 2010-09-02 17:25:53
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Odpowiem Ci inaczej:
    W przypadku telefonii CDMA (bez kart SIM) możliwe jest zdalne "wyzerowanie"
    telefonu przez operatora, łącznie z wpisami ksiażek, pamięci SMS-ów itp.

    -----

    > Krążą po sieci różne plotki i tak się zastanawam, czy technicznie możliwa
    jest zdalna aktywacja przez operatora wyłączonego telefonu, w którym jednak
    znajduje się bateria.

  • 15. Data: 2010-09-02 19:03:26
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" napisał:

    > dodam, że współczesne komórki nie tracą ustawień zegara nawet po wyjęciu
    baterii

    Jak to się ma do mjej korespondewncji? Jest to natomiast potwierdzenie
    Twojej ignorancji. Nie tracą ponieważ mają wbudowaną małą bateryjkę, lub
    kondensator o dużej pojemności podtrzymujące układ zegara. Dotyczy to
    większości aparatów, nie tylko tych "współczesnych". Jeśli jest to
    kondensator, to mamy czas na wymianę baterii, czy karty SIMM. Nie jest to
    długi czs. Po kilku minutach ustawienia daty i zegara zostaną utracone.
    Przestań się mądrować, bo nie masz zielonego nawet pojęcia o elektronice.

    Remek

  • 16. Data: 2010-09-02 20:21:20
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 02-09-2010 o 16:48:49 Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    napisał(a):

    > dla ułatwienia dodam, że współczesne komórki nie tracą
    > ustawień zegara nawet po wyjęciu baterii

    Hmm, to E52 jest w takim razie bublem z przeszłości ;)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 17. Data: 2010-09-02 22:04:22
    Od: "ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)" <a...@g...torun.pl>

    W dniu 2010-09-02 14:48, kogutek pisze:
    /.../
    > Prawda. Kilka razy w tv pokazywali że jak politycy wchodzą na jakieś pogadanki.
    > To zostawiają telefony. Mogli by wyłączyć. Teraz to nie tylko podsłuchać ale i
    > zobaczyć z kim podsłuchiwany gada. Lokalizowanie do kilkudziesieciu metrów jak
    /.../

    Coś zarzuciłeś? Zacząłeś lecieć strumieniem świadomości a nie to było
    pytaniem.

    ALex

  • 18. Data: 2010-09-02 23:18:57
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał
    > Prawda. Kilka razy w tv pokazywali że jak politycy wchodzą na jakieś
    > pogadanki.

    Ale przecież takie procedury obowiązują w niektórych obiektach od conajmniej
    10 lat. Nie w tv ale tak normalnie. Przyjeżdża chłop do roboty, zostawia
    fona na półce i dopiero wtedy bierze się za swoją pracę...

    M.

  • 19. Data: 2010-09-03 05:47:52
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 02-09-2010 12:21, r...@m...com pisze:

> [...]
    > np na kilka sekund co kilka minut?
    > Wówczas jesli operator nadał by kilkuminutowy impuls zgłoszenia się danego
    > IMEI, to aparat gdy by się przełączył na odbiór, zalogował by się.
    >
    > Na jakimś forum znalazłem cytat, z magazynu
    > "Twoja KOMÓRKA" numer z listopada 2005.
    > Artykuł pt: "Tajemnice podsłuchu" str. 25-27 autorstwa Tomasza Pietrowskiego:
    >
    > "Operator może użyć specjalnego trybu, w którym, nawet wyłaczony telefon, może
    > uaktywnić tak, że nie będzie nic wyświetlał na ekranie, ale będzie
    > transmitował głos trafiający do mikrofonu". To tzw. tryb emergency.

    Na 100% jest taka możliwość, korzysta z tego policja. Sam jestem ciekaw
    jak to wygląda od strony technicznej. Pozdrawiam

  • 20. Data: 2010-09-03 06:00:01
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr M"
    >Hmm, to E52 jest w takim razie bublem z przeszłości ;)

    Nie przeczę ;-)

    --
    \ K...@e...eu.org /