  • Data: 2011-02-12 09:54:41
    Temat: Re: Prawda czy fałsz ?
    Od: "kashmiri" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    AL <a...@s...tam> dared to write:
    /.../

    > Android ma ta ceche, ze powinienes go synchronizowac z serwerem googla
    > (takie zalozenia) - (choc wcale nie musisz - ja go synchronizuje z
    > MyPhoneExplorer - dziala b.dobrze) - wiec z natury masz swoje dane
    > kalendarza i ksiazke adresowa dostepna w internecie (powiedzmy, ze
    > bezpieczna - ale to juz zalezy od punktu widzenia/siedzenia). Danych
    > firmowych jednak nie powierzylbym googlowi.

    Byle Nokia z obsługą SyncML - a to jest w Nokiach w standardzie od 2005 r. - też się
    synchronizuje z książką adresową Googla.

    A dane firmowe? Hmmm, w sumie co za różnica... Ważne, żeby system był w miarę
    niezawodny (server redundancy/collocation) i miał regularne backupy. No i czasem może
    robić różnicę, czy sprzedajesz skarpetki czy satelitarne systemy naprowadzania ognia.