  • Data: 2012-02-23 14:27:25
    Temat: Re: Prądy w USB2
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal Lukawski" ji5e2k$tkn$...@u...news.interia.pl

    > Skonstruuj swojego notebooka, jezeli ExpressCard nie daje wiecej niz 5v/0.5A to i
    wiecej nie wyczarujesz.

    Notebook to żywotny?
    ? Skonstruuj swojego komputera,

    > Skoro produkujesz tyle tekstu, to i produkcja notebooka nie powinna być problemem
    ;)

    Na razie notebook mi pasuje -- po prostu wezmę z jego zasilacza 5 V na 1 A.
    To rozwiązanie prostsze niż budowanie całego notebooka.

    + To rozwiązanie prostsze niż budowanie całego komputera.

    Czaisz różnicę? Ooops... Miało być bez docinków a czai się
    kot -- na przykład prezydenta_in_spe i zarazem ex-premiera...

    nie ma premiera Kaczyńskiego
    nie ma komputera
    nie ma notebooka

    widziałem premiera Kaczyńskiego
    widziałem komputer
    widziałem notebook

    -=-

    Boli tych, którzy nie wpadli na to, że w komputerach są pożądane napięcia?
    Po co mi oddzielny zasilacz, skoro mogę wziąć 5V z notebooka?
    Tak kiedyś zasilałem skaner -- wyciągnąłem z blaszka (desktopa)
    po prostu przewód podłączony wewnątrz tegoż blaszaka do 12 V.

    Nieprofesjonalne podejście? Ale tak właśnie działa USB i energetyczny Ethernet.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'