  • Data: 2012-02-23 14:50:30
    Temat: Re: Prądy w USB2
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafal Lukawski" ji5ik5$5ae$...@u...news.interia.pl

    > Komputra nie trzeba budowac, bo karty /te lepsze/ na PCIEx daja odpowiedni prad na
    USB3.0

    Czyli nie pojąłeś (; aspektu ;) gramatycznego. :)

    budujesz notebooK, komputeR
    choć
    widzisz premieRA
    nie budujesz notebooKA, komputeRA

    > W sumie mozesz ciagnac z portów USB2.0 i podpinajac je pod karte 3.0. Nikt nie
    twierdzi,ze to eleganckie rozwiazanie.

    -=-

    Ja nie chcę z USB2 -- bo tam nie mam stosownego prądu bez
    proszenia urządzenia a to urządzenie nie jest podpięte pod
    ten port. Tak więc wezmę te 5V nie z USB2, ale stamtąd,
    skąd bierze USB2 -- sprzed USB2. Z zasilacza.

    -=-

    Dobre karty PCIExpress? Taka karta może brać nawet 300 watów. :)
    A karta Express może brać nie więcej niż 2 waty. (może nieco ponad 2, ale niewiele
    więcej)

    Trochę jak bezpiecznik topikowy -- nie od dobroci tegoż
    bezpiecznika zależy maksymalny prąd, jaki przepuszcza
    ów bezpiecznik bez spalenia się. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'