  • Data: 2019-06-18 21:48:39
    Temat: Re: Pradu zabraklo
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.06.2019 o 07:25, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Nie wynika. Ale energię importujemy też ze Szwecji przez połączenie
    > prądu stałego. Jak widać, w celu importu energii synchronizacja
    > systemów nie jest niezbędna ;-)

    Wiem - nawet napisałem, jakie są możliwości spinania
    niezsynchronizowanych systemów - to też napisałem.

    > A to fakt.

    > Mapka pokazuje elementy sieci.
    > https://www.pse.pl/documents/20182/32630243/plan_sie
    ci_elektroenergetycznej_najwyzszych_napiec.jpg
    > Linia 750 kV istnieje, zauważ, że w legendzie nie masz "eksploatowane"
    > tylko "istniejące" :-)
    >
    > Import z Ukrainy odbywa się przez linię 220 kV Zamość-Dobrotwór:
    > https://tinyurl.com/yy2kvfzz
    >
    > Jak wynikałoby z:
    > https://miedzynarodowa-energetyka.cire.pl/pliki/2/mo
    zer1.pdf
    > najprawdopodobniej dwa bloki z ukraińskiej elektrowni zsynchronizowane
    > są z naszym systemem (pracują tylko na jego rzecz).

    To też z grubsza wiem. Ale sam przyznasz, że upraszczassz sprawę mówiąc,
    że to wszystko wisi na stronie pse. Zresztą nie do ciebie pisałem, bo
    widzę, żeś ogarnęty, a do nieogara kogucika.

    Shrek