  • Data: 2019-06-19 12:27:04
    Temat: Re: Pradu zabraklo
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qeb5rl$2fe$1$C...@n...chmurka.net...
    W dniu 17-06-2019 o 23:42, J.F. pisze:

    >O efekt ich majstrowania przy tym temacie.

    Wydaje mi sie, ze mimo narzekan widze tych wiatrakow coraz wiecej.

    >Oczywiście - jak zwykle odwrotne niż potrzeby każdego zdrowo
    >myślącego człowieka.

    Wsrod zdrowo myslacych ludzi sa tez gornicy i wiedza - drogi wegiel to
    dobrze :-)
    A za gornikami stoi caly przemysl okolokopalniany :-)

    Poza tym zdrowo myslacy czlowiek tez musi sie zastanowic jak to z tym
    pradem bedzie - wiatraki i solary raczej nie starcza,
    chce sie miec prad, to gdzies tam w tle elektrownia musi dymic.

    >O tej kasie pisałem.

    To nadal o czyms zapomniales.
    Jeszcze ktos musi reszte zaplacic i bedzie chcial zwrotu.

    >?????
    >Jak instalacji będzie dużo, nie trzeba będzie kupować prądu od
    >obcych.

    Nadal nie rozumiesz.
    Niemcy (i z budzetu i prywatnie) krocie wydaly, zeby teraz nam
    nadwyzki sprzedawac.

    Za koszt tych kupionych nadwyzek tyle solarow i wiatrakow nie
    postawimy.

    Zreszta jaka to roznica czy zaplacimy Niemcom za prad, czy Chinczykom
    za ogniwa ?
    Albo Niemcom za wiatraki ? A moze Dunczykom a nie Niemcom.

    Musialby premier postawic na fabryki wiatrakow ... co wydaje sie
    bardzo dobrym pomyslem.

    >I leczyć skutków smrodzenia węglem i śmieciami.

    Im krotsze zycie, tym emerytura wieksza :-(

    >O dotowaniu kopalń nie wspominając.
    >Dotacje do paneli, to przy tym małe piwo i małe sumy.

    Nie w tej skali, o ktorej myslisz.

    >Całe pojezierze konińskie.
    >Niedługo i Gopło wsiąknie.

    Ale to skutek tej odkrywki chyba ?

    No coz, wegiel sie skonczy, jeziora znow zapelnia, i nawet jedno
    przybedzie :-)

    J.